maanantai 28. joulukuuta 2009

mi mu me momomars

Hyvää viattomien lasten päivää! (σ・∀・)σ Kuvissa myöhäisiä joululahjoja, violetti pitkä paita ja korvikset, veljeltä ja sen vaimolta. Korvikset oli pakattu tohon tulitikkurasiaan, joten aattelin ensin, että se on mun siskolta, kun sillä on aina vähän omaperäisiä nää paketit... Mutta ei ollukaan, vaan se ei joko antanut mulle lahjaa ollenkaan tai se on kadonnu jonnekin matkan varrelle.Eilen juostiin ympäri kaupunkia tapaamassa joitain veljien lapsuudenkavereita, syötiin äitin tekemää mansikka-vadelmajuustokakkua omnomnom ja viime yö kärsittiin Jarin kanssa molemmat unettomuudesta, joten päätettiin pistää pieni piknik pystyyn mun huoneen lattialle ja hakata Tekkeniä. Sen parissa kulukin kivasti sitten neljä tuntia jonnekin aamu viiteen. Tänään nää olis sit lähdössä takas Tampereelle päin ja mä meen samalla kyydillä, koska jatkan siitä sitten huomenna eteenpäin Hyvinkäälle uudenvuoden viettoon. Pakkaamista siis luvassa tänään, mutta nyt ensin aion katsoa seuraavan jakson , tai pari seuraavaa jaksoa, ToGetHeristä. Oon ihan koukussa tähän sarjaan, samoin kuin tän OSTiin, kannattaa kattoo!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti