lauantai 16. tammikuuta 2010

誕生日ケーキ

Väsäsin tossa just elämäni ensimmäisen täytekakun äitin synttäreiden kunniaks ja sen on kyllä näkönenkin. Musta ei vaan tuu kokkia, vaikka kuinka yrittäisin. Sain pientä avustustakin vielä, mutta silti tuli sanomista mun kokkaustaidoista. ( ̄▽  ̄*) Oh well..
Ton MMF:stä tehdyn rusetin piti olla paras idea koskaan, mut jälkeenpäin se ärsytti mua suunnattomasti. Siitä tuli liian iso, liian makee, liian paksu ja blah ... Tarkotus oli kans saada vaaleenpunasta kermavaahtoo mehun avulla, mutta siitä tuli enemmänkin vaaleanviolettia.
Anyways, surkeeta koristelua lukuunottamatta toi kakku onnistu hyvin ja on hyvää.

Shoppailun lisäks tällä viikolla on tullu tehtyä paljon muutakin, esimerkiks Torstaina oltiin parin luokkakaverin kanssa kattomassa Friday the 13th, jota ennen kävin yhen kaverin kanssa syömässä kiinalaisessa, oli taas ihan sikahyvää. (´・ω・ ` ) Jotkut saattaakin jo tietää miten paljon mä rakastan kauhuleffoja ja leffoja jossa silvotaan ihmisiä, joten tollonkin keskityin enemmän mun iPodiin ja mangokarkkeihin. Sit vielä kivat kotiteatteriäänisysteemit siihen päälle niin hypin joka tapauksessa kauniisti metrin ilmaan kun ne äänet räjähteli vähän väliä.

Sori edelleen ihmiset siitä, että en pysty kommentoimaan teidän merkintöjä. Yrityksistä huolimatta se ei ikinä onnistu, en sit tiedä onko ongelma bloggerissa vai oonko mä vaan luuseri enkä tajuu jotain tosi yksinkertasta juttuu jolla saisin sen toimimaan.

Nyt sit haen lisää kakkuu ja katon sinkkuelämää, baibai.

2 kommenttia: