tiistai 19. tammikuuta 2010

Happiness


Tänään englannin tuntien välissä olevan tauon aikana päätin tulla tarkistamaan josko bloggeriin kuuluisi jotain uutta. Pääsin sitten ilokseni toteamaan,että olin saanut jopa kaksi ensimmäistä kommenttia ikinä tänne! Kiitos tosi paljon, piristi päivää vielä entisestään. (´・ω・`)

Tadah, koristelin sitten vihdoin mun luurinki. Harmi vaan et toi on liukuva malli ja näyttö vie kaiken etukannesta niin se näyttää vähän tyhmältä, ellei sitä pidä noin päin koko ajan. Kyseessä siis ensimmäinen kunnollinen deco-yritys, koska ylä-asteen aikasta 'jeejee tarroja ja random blingejä iha vaa jonnekki' ei lasketa. Toikin parin tunnin urakka lähti ihan vaan siitä, kun etin korviksia ja satuin löytää ton ison sydämen, joka irtos joskus syksyllä mun lemppari sormuksesta ja olin päättäny laittaa sen kännykkään kunha eestyn. Sit eestyin.
Ikävä kyllä jouduin luopumaan tosta kapulasta heti, koska se on taas rikki. Vietiin sitten korjaajalle, joka varmaan arvostaa tota ... Toivottavasti se kuitenkin tulee takasin, ettei menny työ ihan hukkaan.

Sivupalkista löytyy lisää uusia juttuja, kuten ootte ehkä huomannu. Oon nyt sit vihdoin siirtyny myös pupeen, et siellä voi sitten käydä selailemassa ja lisätä kavereihin.

2 kommenttia: