sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Nyt kävi näin että ainainen pinni ja ylikasvaneet otsarit sai saksista. Oon tässä jo pidemmän aikaa tapellu itteni kanssa et annanko etuhiuksien olla vai kasvatanko pois. Nyt toistaseks mä päätin pitää ne. Mitä mieltä ootte?
Sori kuvanlaadusta, mullla on huono kamera ja tän lisäks tää talven pimeys ja hehkulamppuvalaistus ei auta asiaa yhtään.

Tosi inhottavaa kirjottaa tää tänne taas, mutta lähipäivinä ei oo taaskaan tapahtunu mitään ihmeellistä. Oikeestaan oon vaan istuskellu kotona, juonu kamalasti teetä ja kattonu draamoja (bloody monday 2 aaaaaaa). Paitsi Perjantaina mun veli oli käymässä ja ne äidin kanssa raahas mut ulos kattomaan saukkoja... Tänään käyn teatterissa, huomenna olis rästiin jääny kemiankoe johon en oo jaksanu lukee. On tässä viikolla sit kaks muutakin koetta ja tehtävien palauttamista, mutta sitten Sunnuntaina suuntana olis vihdoin Lontoo. Että jos musta ei nyt tällä viikolla kuulu niin tiedätte miksi; pakkaamista, stressaamista ja koulua.

Mut oon tosi ilonen atm, koska kävijälaskuri lyö kohta 1000 ! Ja lukijoihin on tullu taas lisää porukkaa. ♪(*^ ・^)ノ⌒❤ Yritin näiden kunniaks tehdä minimuotosta juhlapostausta ja höpötellä randomia kameralle, mutta kun se ei ottanu onnistuakseen, niin luovutin. Katotaan sitä juhlapostausta sit vaikka kun kävijälaskurissa on vaikka 5000 ja lukijoita 50, ok?

Että millasta juhlapostausta lukijat toivoo?
Tai yleensäkin postauksia? Pyydettiin ainakin jonkunlaista meikkeihin & hiuksiin liittyvää mut mitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti