perjantai 22. tammikuuta 2010

Oon toki ottanu kuvia näiden parin päivän aikana, mutta suurin osa on ollu poupee girliin, joten .. Valitsin sit kaks ekaa julkaisukelposta tänään otetuista kuvista. Kuva palasta kakkua ja kiva sumbae-look. Kävin tänään piipahtamassa nuorisokahvilassa ja luokkakaverin synttäreiden kunniaksi syömässä kakkua ja hengailemassa. Kello löi tossa just 2:16, mutta silti piti päästä päivittämään, koska tiiän etten tuu sitä viikonloppuna tekemään, koska viikonloput on nukkumista ja lagaamista varten, sen lisäks mulla on tulossa maanantaina fysiikan koe. Ja ahkera opiskelija kun olen...not, niin yritän nyt ees läpi päästä ettei käy niinkuin kemiassa.. Kaiken tän lisäks mun käteen koskee vietävästi, kiitos sikainfluenssarokote.

Asiasta kolmanteen, mulla oli oikeesti asiaa. Oon miettiny millasta tekemistä kehittelisin Lontooseen, työssäoppimisen ohelle. Ollaan ilmotettu mut jo parille kurssille, joten luvassa on ainakin Englannin opiskelua ja stailaus-kurssi ja tän lisäks Satu on tulossa käymään siellä mun luona. Oon siis aikasemmin ollu lontoossa viidesti, joten kaikki nähtävyydet Big Benistä ja Madame Tussaudsista London Eyehin ja Platform 9¾:ään taitaa olla nähty. Toki käyn kattoo niitä uudelleen, jos Satu haluaa.. Mutta pienen tutkimisen jälkeen selvisi pari paikkaa, jossa pitää käydä:

Lontoon Chinatownista löytyy näemmä ihan aitoja japanilaisia purikurakoneita! 2007 kevään Japaninreissulla kun ei tullut tälläsiä edes etsittyä. niin pakko nyt päästä kokeilemaan.ヾ( ・∀・)

Sit kans Japancentre, jossa en muistaakseni oo käyny vaikka on monesti pitäny... Käyn hamstraamassa ainakin vähän lehtiä.

En oo sit vielä ehtiny keksiä muita... Paitsi kaikki maholliset Disney-storet!
Jos jollakin on jotain ideoita tai ehdotuksia niin otetaan toki vastaan. Onhan tossakin nyt aika paljon jo, mutta en tosiaan haluu yhtään turhaa lagipäivää ellei oikeesti oo sellanen olo. On mulla kuitenkin se kaks kuukautta aikaa tutkia Lontoota läpi.


Lopuks, KIITOS❤
uusille lukijoille, kommentoijille ja kävijöille! Sain tietää, että tänne oli aikasemminkin yritetty kommentoida, mutta ei oo tullu perille jostain syystä. Nyt sen ainakin pitäisi toimia, kun kerran kommentteja on tullut perille asti.

4 kommenttia:

  1. Voi oot niin suloinen! Ja mukava ku jaksat postailla suht usein,hi : )

    VastaaPoista
  2. kaochu ; (´・ω・`) kiitti. Yritys on kova.

    VastaaPoista
  3. oon ehkä vähän katkera tosta purikurasta :C

    VastaaPoista