keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Sain tossa yhtenä päivänä neljä uutta lukijaa! Saitte mut hämmentymään. Ja teitte musta tosi ilosen, teki mieli hyppiä keskellä luokkaa.
Mulla on tää koko viikon alku ollu pelkkää huonoo hiuspäivää ja huonoo vaatepäivää, ei pahemmin oo tapahtunukaan mitään ,eikä mulla oo tälläsen varalle mitään vara-postaus ideoita, niin piti sitten jättää päivittämättä. Että tosiaan postausideoita otetaan vastaan. Toivottavasti tästäkin ongelmasta pääsee sitten ensi viikon jälkeen..

Sattuneesta syystä, joka myös "nukuin pari tuntia pommiin" nimellä tunnetaan, en ollu tänään koulussa. Yön ajaks olin laittanu mun pidennyksiin sellasia folio suikeroita et niistä tulis kivat kiharat. No, tulihan niistä kiharat mut ehkä vähän turhan .. "sähäkät"? Laitoin ne sitten kahelle ponnarille, mutta sit mulle tuli pakostikin mieleen candy candy... Ei mun lopulta tarvinnu astua ulos, että ei haittaa. Sain myös mun puhelimen takasin huollosta, ja kuten kuvasta näkee niin siitä oli irrotettu noita mun viimeks liimailemia koristeita, eikä niitä edes kuulunu takasin. Nyt tossa on tollanen aukko. Ärsyttää, tykkäsin siitä rusetista ja se sopi tohon nii hyvin. Mut no, kai pitää sit käydä ostamassa jotain uutta millä täyttää toi.

Lopuun taas lähipäivinä ahkerasti kuunneltu biisi, SNSDn uusin julkasu Oh!


2 kommenttia:

  1. I love this song! I can stop to listen it! <3

    VastaaPoista
  2. Véronique Eve" ; We have that in common then (・ω・)/

    VastaaPoista