maanantai 10. toukokuuta 2010

Testing the limits

Eilen katoinkin sit loppujen lopuks vaan toisen jakson ToGetHeristä, enkä nukkunu ollenkaan. Koska mulla on unirytmi ihan sekasin uudenvuoden jälkeen, niin aattelin et nukun tänää sitte paremmin,,. niin nukuinki, muutama tunti liian aikasin vaan. Tää päivä on muutenkin ollu ihan kauheeta säätämistä, johtu vissiin väsymyksestä. Aamulla olin ihan hyper ja tyytyväinen kun mulla oli ollu kerranki tarpeeks aikaa valmistautua, mutta ei sitä sitten kauaa kestäny. Heti kun pääsin asunnosta ulos, tajusin unohtaneeni avaimet sisälle, jonka seurauksena jouduin oottamaan käytävässä tunnin, että pääsen kotiin. Päivän aikana onnistuin jotenkin lyömään kynteni johonkin ja nyt tää meinaa katketa ihan kauheesta kohtaa. (ノω・、) Rikoin mun ainoot ehjät kuulokkeet ja mun välipalaks tarkotettu jugurttijuoma oli jotenkin kiinni olevasta pullosta päätyny mun laukun pohjalle ja kameran päälle.. blah. Selvisin kuitenkin.

Viime yönä nukkumisen sijaan mä sitten laittelin hiuksia, pääsin vihdoin testaamaan joululahjaksi saamaani 32mm kiharrinta - oon tosi tyytyväinen, vaikka sillä kihartaminen lyhentääkin mun hiuksia kauheesti. Mutta noi on ihan kivat itse asiassa. En kyllä pistäis pahakseni parikymmentä senttiä pidempää kiharapehkoo.

Kuvasin kans ehtiessäni kuvissakin näkyvän basic-meikkitutoriaalin. En oo kyllä päässy ees editoimaan sitä videoo vielä, koska mun läppärillä on jotain tila-ongelmia.. Mutta katsotaan jos saan sen sitten joskus tehtyä ja jopa julkastua. Jos en, niin ehkä mä vaan kasaan sen kuvista.. Ideoita?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti