lauantai 20. helmikuuta 2010

Lehtileikkeitä ja lyijykynäostoksia

En tajuu miten otsikon keksiminen voi olla niin vaikeeta :D Nytki piti pyytää marii keksimää. Joskus vaa tulee mielee joku täydelline otsikko mut sit ku ei tuu ni sit se ei vaa tuu. ANYWAYS, asiaa.

Jos Google analyticsiin on luottamista, mun blogissa on ollu vierailijoita jo aika monestakin suunnasta, coooool. Harmi, että aloin käyttää sitä paljon myöhemmin perustamisen jälkeen, niin niitä ensimmäisiä tuhatta vierailijaa ei saatu sitten sinne. :(
KIITOS! / THANK YOU! / TACK! / DANKE! / Gracias! / спасибо! / ありがとう! / 감사합니다! / Merci / etc.

.. Oho nyt meinasin alkaa kirjottaa tätä enkuks :----D Mutta että, eilen sateen takia jäätiin vaan sisälle lagaamaan. Luukutin sit Devil Beside You:ta ja nyt mulla on vaan viis jaksoo jäljellä, bohoo. Mun sisko kokkas ihan sairaan hyvää ruokaa ja leipo illalla karjalanpiirakoita viskipullon avulla, koska sillä ei ollu kaulinta. Mä yritin kans rypyttää niitä, mutta niistä tuli niin rumia ja mun kynnenaluset oli täynnä sitä taikinaa, et päätin luovuttaa. :D

Sit vihdoin tänään kaiken sateen jälkeen oli taas ihanan aurinkoinen ja keväinen ilma ja käytiin sit ostoksilla Putneyssa, joka on siis kävelymatkan päässä tästä. Ostettiin kaikkee paperia ja kyniä, kun tällä hetkellä molemmat askarrellaan; mä mun työkirjaa ja mari jotain kollaaseja. Otettiin sitten kuvia siinä matkalla, mutta koska oon laiska ja itsekeskeinen, postaan nyt vaan tän. Toivottavasti kuitenkin hahmotatte kuinka Helmikuista täällä on.

Selvennän vielä, et toi lähikuva ei oo sitä varten et pääsette kattoo miten Lontoon vesi saa mun ihon kukkii, vaan siitä näätte mun kampauksen pointin, joka on siis toi mun etuhiuksista väsätty ranskalainen letti. Marille krediitit siitä. Kaiken kruunaa noi liian lyhyet pois jääneet vauvahaituvat.. No ei vaa, iha hyvä ku en oo iha kalju.
Saa nähä oonko huomenna taas nuhassa kun en pitäny takkia taaskaan päällä koko aikaa. Ei vaan pysty, pitää imee itteesä mahollisimman paljon D-vitamiinia.


Loppuun vielä favorites atm,

Big Bang - Lollipop part. 2


Capsule - stay with you


Capsule - love or lies



2 kommenttia: