maanantai 8. helmikuuta 2010

London : 1st Day

Täällä sitä nyt sitten ollaan. Tulomatka sujui jännityksen aiheuttamasta pahoinvoinnista huolimatta hyvin ja selvisin perille. Joskin ei muista lentokoneen noususta mitään - nukahin mellkein heti kun pääsin koneeseen. Oleskelen siis nää kaks kuukautta Ianin (= siskon poikaystävä) luona, Lontoon Chelseassa, olohuoneen nurkassa ja tää asunto on niin unelma. Kylppäristä löytyy kylpyamme, käytävästä tulee mieleen joku hotelli ja toi hissi puhuu! ヾ(@°▽°)ノ Se aina kertoo mikä kerros ja mihin se menee seuraavaks. Puhumattakaan siitä et tää on Robbie Williamsin kans samoilla hoodeilla, sen talo näkyy tästä parvekkeelta. Tosin toi ovi ei oo ikinä lukossa.. Kyllä sen saa lukkoon. sitä ei vaan pidetä.
Tänään oli sit mun eka "työpäivä" ja mun sisko oli pistäny mulle tehtäväks tutkia lähialuetta ja tehä muistiinpanoja mm. katumuodista ja ottaa jotain kuvia. Nousin jo 7:30 paikallista aikaa (kaks tuntia suomen aikaa jäljessä), valmistauduin, katoin YBn 14 jakson loppuun ja lähin ulos. Olo koheni vielä entisestään, kun ihan tuntemattomat ihmiset toivotteli hyvää huomenta. Eka kävin ettimässä lähimmän Starbucksin ja sain vihdoin kaipaamani chai tea latten ❤ Se oli yhtä hyvää kun muistin sen olevan ja ihan oikeesti mun naama meinas revetä ku hymyilin sen takia. Elämän pienet ilot... Siitä sitten jatkoin vaan huvikseni johonkin suuntaan, kunnes tajusin et piti tosiaan käydä siellä Fulhamin metroasemalla kattomassa meikkivoidetta. Pääsin sit sinne, mutta en kuitenkaa jaksanu ettii sitä meikkivoidetta, vaan astelin ostamaan maailman ihanimman sormuksen ja kännykkäkorun, jonka pistin kiinni mun avaimiin etten hävitä niitä. Molemmat löytyy ylläolevasta kuvasta, klikkailkaa isommaks. Sit vaa kävelin sinne mihi vaa huvitti, yhessä vaiheessa en enää ees tienny missä oon, mutta onneks mulla oli kartta. Sit kun tuli kylmä niin etin uuden Starbucksin ja tilasin caramel kaakaon. Ei ollu yhtä hyvää ku CTL, mutta tuli lämmin. Sit mun maha alko murista siihen tahtiin, että piti palata takasin.

Täällä on tosiaan vaan +2°C ja tänään sato lunta, joten ei täällä kyllä mikään lämmin oo, jos joku sitä kadehtii.

1 kommentti: