maanantai 15. helmikuuta 2010

London : Monday Shopping

HYVÄÄ MYÖHÄSTÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ JA KIINALAISTA UUTTAVUOTTA ! En olis muistanu kumpaakaan jos en stalkkais blogeja ...

Nää pari päivää mä on oikeesti tehny töitä enemmän. Sunnuntaina mentiin Westfieldiin shoppailee (Euroopan toisiks suurin kauppakeskus, infoks niille jotka ei tienny) ja näyttämään mun rikkinäistä konetta viisaille ihmisille. Sain Marilta 50£ lahjakortin joululahjaks, jota pysty käyttämään kaikissa Westfieldinliikkeissä. Käytin sen sit loppujenlopuks vaan yhteen liikkeeseen, UNIQLOon. Mutta sain kyllä kunnolla vastinetta niille rahoille! Postaan kuvat sieltä ostetuista vaatteet joskus myöhemmin, kunhan saan niistä otettua kunnon kuvat.
Mutta mun kone tosiaan nyt toimii. ainakin toistaseks. Ei ne siellä liikkeessä saanu sitä vielä toimimaan, mutta koska mun siskolla on taikasormet ja se yritti käynnistää tätä, niin puff se toimiki heti. On tää vielä kerran sen jälkeen mystisesti sammunu, mutta meni onneks takas päälle.

Tänään käytiin pikasesti marin luona ja siellä lähellä ostoksilla. Oli tarkotus löytää feikki UGGit mulle "talvikengiks", kun oon tosiaa menny tennareilla viime talven. En kyllä tiiä miten noikin kestää jonkun suomen kevään ihanat loskakelit... No, ehkä kevät on jo sopivan pitkällä huhtikuussa kun tuun takasin. Lopulta meilllä oli sit se kassi täynnä mustia kenkiä, kahet mulle ja yhet marille.
Eli ihan normaalit mustat feikki UGGit ja yksinkertaset mustat korkkarit. Oon nyt sit taas ilonen vähän aikaa.

Myös mun läskipuoli on ilonen, täältä löytyy välillä niin hyviä ruokia et tekee mieli itkee. Eilen löydettiin Westfieldistä tollanen SNOG niminen frozen yoghurt baari, missä sai valita jonkun jugurttimaun ja siihen yhestä kolmeen lisuketta niinku jotai karkkeja tai hedelmiä. Se oli niin hyvää. Ja yks päivä käytiin lounaalla yhdessä pienessä ravintolassa, missä oli vielä parempaa chai tea lattee kun starbucksissa. Tänään käytiin Thaimaalaisessa, oli kans ihan super hyvää. Valitettavasti en oo tajunnu otaa niistä mistään kuvaa.

2 kommenttia:

  1. Noi jugurtti hommat näyttää niin hyviltä! <3 Mäki haluun Lontooseen >:D

    VastaaPoista
  2. ewerty_ ; niin ne oliki ❤ ;__; sellasia ihanan raikkaita verrattuna normaaliin jätskiin.

    VastaaPoista