maanantai 1. helmikuuta 2010

Materialistinen puoleni oli eilen iloinen. Tein ihanan muovisia löytöjä piipahtaessani kaupungissa koulun jälkeen. Rahaa palo tavaran määrään verrattuna ihan kiitettävästi, tollakin 30 eurolla olisi varmaan löytynyt lontoosta vaikka mitä kivaa. Mutta ei nyt voi mitään, oli pakko saada ostettua nää. Ok eikä vaan mun materialistinen puoli; Mun "ahkera" opiskelija puolikin on iloinen, koska pääsin sen kemian kokeen läpi ja enkun kokeesta selvisin kans, tosin en vielä tiedä kuinka hyvin tai huonosti. Huomenna viimeinen koe ja perjantai on vapaa, joten pääsen alottamaan matkani lontooseen kivasti espoon kautta jo sillon.

Toissapäivänen vampyyrimusikaali teatterissa... ei oikein iskeny. En mä yleensäkkään musikaaleista niin välitä, tai yleensäkään teatterista. Se on aina jotenkin niin ärsyttävän ylinäyteltyä. Kaikkee oli liikaa, joten se oli vähän sekava ja mulle tuli pakostikin mieleen 2PM:n heartbeat. Joten olin sitten tosi ilonen kun pääsin takasin mun rakastamien aasialaisten draamojen pariin. Yks yö meni kattoessa bloody mondayn ekaa kautta, kattelen sitä kakkoskauden jaksojen tekstejä odotellessa. Tuntuu tosin aika turhalta kun tiiän loppuratkaisun siihen... Viime yönä aloitin myös You're beautifulin ja tähän asti se on ainakin ollu ihan loistava... Oon kyllä vasta tokassa jaksossa mut no, lupaavalta vaikuttaa!



1 kommentti: