keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

About last night

It's been a while, sori siitä. Toivottavasti yks lukijoista ei kyllästyny muhun täysin vaan tän yli viikon katkon takia, meinaa yks oli tän päivän aikana hävinny. Bohoo. Mut edellee teit on enemmä ku viime päivityskerral, woho & thanks.
Mut tosiaan, tauko johtuu siitä, että mun piti ansaita tää parin päivän vapaa siks ajaks kun Satu oli täällä. Joten viime viikon olin ahkera töiden kans ja perjantaista tähän päivään Satu oli täällä, eikä missään välissä tuntunu olevan aikaa istua pariks tunniks päivittämään blogia. Sitäpaitsi en haluu olla tylsää seuraa.

Eilen saatoin Satun lentokentälle, koska se vellihousu lens takas suomeen. Koko aamu meni siis kävellessä ja bussissa istuessa. Tulin takas asunnolle ja siivosin, sit lähin Fulham Broadwaylle, koska oltiin sovittu Marin kanssa että mennään leffaan ja syömään. Varattiin leffaliput puol kaheksan The Lovely Bones näytökseen ja käytiin sit syömässä ja drinkeillä ennen sitä.



Mut tosta leffasta; mä tykkäsin siitä. Se oli jännä ja mielenkiintone, vaikka tietyt kohtaukset oliki vähä wait..what? Ei tuntunu yhtää siltä et olis kestäny melkei kolme tuntia. Ok myönnetään, itkinki kerra. En mä ny tiiä mitä tosta kirjottas spoilaamatta, vaikka se kyllä spoilaa itte ittesä jo heti trailerissa... mut no, käykää toki kattoo ite.

Ja lopuks näin infona, mulla on ihan sikana kirjotettavaa tän viikon ajalta, niin ostoksia kun muutakin sälää, että päätin jakaa ne kahteen osaan. Toiseen tulee kaikki mitä Satun täällä olon aikana tehtiin ja nähtiin ja muuta, toiseen mitä oon ostanu, kun oon nyt kuitenkin löytäny kaikkee kivaa. Tän päätin jättää ihan näin lyhyeks, koska on väsyny ja suomenkieli tuntuu tökkivän atm sen verra että..

2 kommenttia:

  1. mit... suomennokset on taas vähä outoja, kun ton leffan suomenkielinen nimi on Oma taivas.

    :D:D:

    VastaaPoista
  2. nelly; Joo haha, hämmennyin ihan samaa kun sain selville. Ah suomi on niin ihana kieli..

    VastaaPoista