maanantai 8. maaliskuuta 2010

Give It To Me;; shoppings

Anteeks taas turhan pitkäks venyneestä tauosta, missään välissä ei taas tuntunu olevan aikaa tai jos oli, niin mun kone ja photoshop tykkäs temppuilla ja viedä mun hermot. Nyt sit vhdoin ne oli mun kavereita ja sain muokattua nää kuvat mun viimeaikaisista hankinnoista. Toivottavasti nää ei lakkaa olemasta mun kavereita kun päätän muokata ne miljoona kuvaa mitä me satun kanssa täällä otettiin.Mustat housut mä sain vasta eilen Marilta, ne on sellasta kivaa kiiltävää materiaalia. En oo kyllä päässy pitämään niitä vielä kertaakaan. Tummanharmaa mekkojuttu löyty sen purikurapaikan vieressä olevasta pienestä kaupasta, jossa oli just kaikki puoleen hintaan. Satu itseasiassa löys ton ja mä rakastuin siihen. Mutta mä löysin Satulle kivan hupparin, et ollaan tasois. Makso 17£, vähän levee tosta yhestä kohtaa, mut muokkailen sitä sitte kotona. Heart Breaker koru ostettiin satun kanssa puoliks topshopista, oli saatava kun oli niin GD. Mun on toi 'art aker' puoli. :D
Ja _vihdoin löysin täydelliset vaaleenpunaset farkut, oon ettiny tollasia ikuisuuden. Makso 14£ (!!!) ja oli viimenen sopiva koko siellä. Rakastan UNIQLOo yhä vaan enemmä.
Sit mä menin ja ostin nää phone strapit. Nekin meinattiin ostaa satun kanssa puoliks, mutta sit ne oli sen mielestä liian isoja niin ostin sit molemmat itelleni. Toinen roikkuu suomen ja toinen lontoon puhelimessa nytten sitten.

2 kommenttia:

  1. Oih, söpöt noi karvajutut vai mitä noi on??? :>

    VastaaPoista
  2. Jasmin; joo tollasia karvapalloja ne on :)

    VastaaPoista