tiistai 23. maaliskuuta 2010

You're out

Jasminen toissapäiväsen postauksen inspiroimana jaksoin vihdoin tehä hiuksille jotain ihmeellistä ja uutta. Kun hiukset onnistu niin meikkiinkin jakso panostaa enemmän. Seuras parin minuutin camwhoring moment ja pääsette nyt sit kattelee mun naamaa pitkästä aikaa! Ei noista kyl sit takas tullessa ollu just mitään jäljellä, mutta kivat ne oli niin kauan kun ne kesti.

Kävin taas vaihteeks Chinatownissa, koska mun tän päivän työtehtävä oli sellai ihmeellinen kuvausjuttu, niin aattelin et siellä on ehkä jotain mielenkiintosia kuvauskohteita. Kun pääsin perille, alko sataa, ah mikä tuuri. Mutta sain mä silti parit kuvat otettua, ei mitään sykähdyttävän hyviä tullu kyllä, mutta yritetään sit huomenna vaikka uusiks. Samalla reissulla etin japan centren ja kävin sieltä sit ostamassa juduja.

Huhtikuun EGG ja AGEHA plus mansikkapockyja. Nostalgiaaa, syötiin noita samoja pockyja japanissa mun siskon kanssa ihan simona. En oo sit törmänny niihi ku vasta nytte.

Sellasta tänään, meen nyt vielä työstämään mun työkirjaa, babai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti