torstai 15. huhtikuuta 2010

20402866

Yay toinen hiustyyli samaisesta lehdestä, kun oon niin kyllästyny mun juurikasvun vallottamaan & aina vaan suoristettuun tukkaan. Elikkä siis etuhiuksiin tehty ranskalainen letti, jollasta oon jo aikasemmin himoinnu. Lontoossa yritin saada mun siskon tekemään mulle tällästä, kun se osaa tehä tuplasti hienompia ranskalaisia lettejä kun minä, mutta se sit ymmärs vähän eritavalla, joka sekin oli kiva.


Esimerkistä poiketen en kihartanu hiuksia, koska noinkin kämäsen letin tekeminen uudelleen ja uudelleen, kunnes olin tyytyväinen, vei 40 minuuttia, joten mulla ei yksinkertaisesti ollu aikaa tehä muuta. En myöskään saanu sitä tehtyä ihan noin alas, vaikka olisin halunnu. En tiiä johtuuko se siitä, kun mun etuhiukset kuitenkin on suht. lyhyet ja ohuet.
Mutta oli kiva silti! Ens kerralla yritän saaha siitä hienomman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti