maanantai 5. huhtikuuta 2010

4 days left

Pitäis olla jo kolmen vuoden bloggaamisen jälkeen olla oppinu et edelleenkään ei kannata turhaan kirjottaa siitä, mitä aikoo tehä, kun aina kaikki kuitenkin muuttuu. Mutta kun ei niin ei. Eli joo, suunnitelmiin tuli muutos, eikä mentykään kahdeks yöks Bellelle, vaan alettiin laiskoiks ja pidettiin lauantai-iltana suunniteltu illallinen täällä Marin luona, jonka jälkeen jäätiin kaikki taas yöks tänne. Ruoka oli hyvää ja syöminen kivaa, end of that story, oon postannu liikaa ruokakuvia viimeaikoina.

Sunnuntait oli mun lemppareita Lontoossa, ja eilen oli viimenen kerta kun pääsin harjottaa mun japaninkieltä ja näkemään ihania ihmisiä, jonka jälkeen päätin et nyt on pakko päästä testaamaan sitä japanilaista purikurakonetta.

Pyysin Erikan mukaan, ja loppujen lopuks hengattiin sit kolmisen tuntia Sohon alueella. Se tyttö on ihana, ootti mun kanssa kaks tuntia, kun mun piti oottaa Maria. Yks jota tuun ikävöimään kun palaan suomeen. ❤
Loppuillasta mentiin Marin kanssa sitten Bellelle, missä katottiin Eternal Sunshine of the Spotless Mind, jonka oon nähny aikasemmin, mutta en muistanu siitä mitään muuta kun että se oli viimeks parempi kun nyt, ja nukuttiin.

Asiasta päivittämiseen, voin ikäväkseni ilmottaa, että unohin ulkosen kovalevyn Ianin luo, joten kaikki mun päivitysideoiden kuvat on siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti