sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

discovery

Ettei menis koko viikonloppu vaan yökkärihengailles, päätin tähään laittautua ihan vaan huvikseni. Siinä sit meikkilaukkuja penkoessa silmiin osu Lontoosta suomeen kotiutuneet uutuudet, joiden mukana oli myös kivan näkönen Victoria's secret-huulikiiltoputeli, jota päätin sit kokeilla. Koskaan en oo mikään suuri huulikiillon fani ollu.. Mun huulet on aina niin kuivat, että se ei näytä hyvältä. Jos joskus onnistuu, niin ötökät ja hiukset lentelee siihen kiinni ja lopulta se on pelkkää sotkua.

Odotukset osottautu vääriks, toi oli mun aikasemmin omistamista huulikiilloista poiketen varsin ihana yksilö, varsinkin kun se on tollanen karkkipinkki. Mulla oli eilen illalla sellanen olo, että pakko päästä kokeilemaan sopiiko mulle joku toinen sävy huuliin kun se ikuinen nude. Pitää sit tulevaisuudessa kokeilla noita muitakin mitä toin sieltä. Pääsette nyt täs sit samalla näkee miltä mun silmät näyttää ilman piilareita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti