sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

quickie

Mitään ihmeellistä kerrottavaa mulla ei tällä kertaa oo, perus lagiviikonloppu ja leffaa+mässyy kavereiden kans. Käytiin kans kattoo jotain lemmikkinäyttelyä ja "pääsin" silittää käärmettä... Oon kyllä kehitelly kaikkee hiusideoita ja miettiny mun tulevia hiuksia ja kuolannu kaikkee vaatteita mitä haluun hankkia jos saan kesätöitä ja tienaan tonnin. Toivotaan näin. Saatte kuitenkin kuvaa mun tän päivän hiuksista ja rikkoutuneesta kännykkäkorusta väsätystä sormuksesta.
Likey? Ja kuten saatoitte jo huomata tukkaa on kaksinkertanen määrä, kun tungin mun vanhat blondiks värjätyt pidennykset tonne sekaan et saisin vähän muhkeemmat kiharat. Menin taas ja pätkäsin ylikasvaneen otsarin lähemmäs kuosiaan, pitää vissiin vielä vähän sitä lyhentää.
Et siinä tän päivän pikaset kuulumiset, palaillaan sitten kun saan yllätyksiä postista - toivottavasti pian, hihi.

2 kommenttia:

  1. Aaaa, vähän söpö toi Marshmallow video! Ihana toi ihme marshmallow ukkeli :D

    VastaaPoista