torstai 1. huhtikuuta 2010

You've lost your muchness.

Tän kuluneen viikon aikana mulla on ollu paljon tehtävää, joten merkintöjen puute ei johdu siitä, ettei innosta, vaan siitä, ettei yksinkertaisesti oo paria ylimäärästä tuntia.
Maanantaista kolme päivää eteenpäin, mulla oli stailauskurssi London College of Fashionissa. Se oli kaikin puolin positiivinen kokemus. Tutustuin ihmisiin ja sain pieneen päähäni vähän lisää tietoa. Suurin osa siitä kurssista oli tietysti paikallaan istumista ja teorian kuuntelemista tai keskustelua, mutta tiistaina meille oli järjestetty studiokuvaus. Tarkotus oli, että me tuodaan 3-5 asua, jotka sitten kuvattiin. Pääs siinä sit samalla kokeilemaan mallina olemista.

Koko meidän pikkunen kansainvälinen ryhmä + yks malli.

Siinä on mun asut, joista ite omistan kyllä pari asustetta ja yhet kengät, ehh.. Onneks marilla on kivoja vaatteita.


Keskiviikko iltana heti viimesen kurssipäivän päätyttyä, käytiin marin kanssa leffassa kattomassa Alice in Wonderland, joten pääsin vihdoin kokemaan paljon puhutun 3Dn. IMO se oli eka ihan jännä, mutta siihen tottu tosi helposti ja se näytti ihan normaalilta lättänältä leffalta taas. Yritin sit välillä ottaa mun lasit pariks sekunniks pois ja laittaa takas naamaan et se tuntuis taas ihmeelliseltä. Kyllä mä yhessä kohassa väistin yhtä lentävää siiliä, kun tuntu et se tulee oikeesti päin :D
Mutta leffa oli kiva, vähän perus fantasialeffan juoni, mutta hahmot oli ihania. Varsinkin Mad Hatter, March Hare ja Tweedledum+Tweedledee (jotka nimesin lopulta mun veljiks♡)

Viimenen viikko Lontoossa lähtee käyntiin huomenna. Vähän haikeeta ja inhottaa palata takas suomen loskaan ja lumeen, mut toisaalta ihana päästä kotiin.
Meillä on tässä nyt just pyjamabileet meneillään, joten jos nyt lakkaan olemasta syrjäytynyt hostess ja liityn tohon juoruilevaan ja mässyä syövään porukkaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti