keskiviikko 12. toukokuuta 2010

kynsitutoriaali #2

Kuten jo eilisen merkinnässä mainitsin, niin pääsin illalla laittamaan kynsiä ja kuvasin sen sitten samalla. Pääsin kans tänään testaamaan sitä eilen ostamaani maybelline new yorkin the falsies volum' express ripsiväriä, et pikanen review siitä ensin.
Eka reaktio sitä laittaessa oli paniikki, koska ripset oli yks iso möykky. Paakkuripsiä en approvaa, vaikka se (jossain vaiheessa ainakin) on jonkinlainen trendi. Tästä ongelmasta selvis kuitenkin ripriharjalla. Taipusat ripset mulla on luonnostaan, joten en osaa sanoo miten tää auttaa siihen.. Lopputulos oli kuitenkin hyvä, mutta ei tääkään saa mua luopumaan tekoripsistä. Kuten huomaatte, ton mun perusmeikin rajauksesta johtuen mun yläripset erottuu just lainkaan, joten tekoripsillä saan paljon kivemman näköset silmät. Ei oo niin kalju olo. En kuitenkaan kadu tän ostamista, koska en usko, että tuun koskaan löytämään ripsaria joka vastais täydellisesti tekoripsiä.

Tällästä tällä kertaa. Toivottavasti saatte aikaan tyylikkäämät kuviot kun mä mun lakkasetin mukana tulleella kuviosabluunalla.. Ne on kukkia., jos joku ei millään saa selvää. Loppuun viimenen musiikkimemen kohta.


Day 19 - Your favorite song at this time last year

Laitoin tän varmaan johonkin aikasempaankin kohtaan.. mut valitettavasti en muista viimekeväältä muuta biisiä kun tän, koska keväästä kesään tätä tuli huudettua ja huudatettua ihan joka paikassa.

1 kommentti: