maanantai 3. toukokuuta 2010

NEgirl meet CO&LU

Tänään tuli jo valmiiks hyvän päivän kruunaava paketti. Pahoittelen kämäsiä kuvia, mutta oltiin just vikoilla tunneilla kuvaamassa ulkona kauheessa tuulessa ja jouduin pyöräilee postiin. Tuutte kyllä näkemään tätä myöhemminkin, joten ei hätää.
Baseballtakki, jollasta oon kuolannu ja ettiny ikuisuuden. Lontoossa silmiin osu ainoastaan tämä lacosten yksilö: kallis, miesten ja tajuttoman tylsä. Enkä mä mitään lacostee muutenkaan haluu, cocolulun pirtee ja tyttömäinen sen olla pitää. Tätä sit satuttiin kauppaamaan ultimate luxuryssa, joten pakkohan se oli sitten saada. Täydellisessä kunnossa ja laput vielä kiinni. Kiitti siis sinne päin tästä. Oon ilonen nyt.

Varmistin tänään kans mun kesätyöpaikan, pitää vaan mennä tutustumaan sinne vielä tällä viikolla. Pelottaa vähän mitä siellä joutuu tekemään, kun se kuitenkin on sairaala. Ehkä ne ottaa huomioon et en tosiaan opiskele lähihoitajaks vaan media-assistentiks, eikä mun tarvii osata käsitellä neuloja sun muista kammottavia esineitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti