maanantai 10. toukokuuta 2010

school project preview

Pahoittelut turhan pitkäks venyneestä päivitystauosta, mut mulla oli ideana päivittää vasta kun saan lisää materiaalia postattavaks, mutta koska tietokoneet on petollisia otuksia ja kuvat omaavalla kaverilla kaatu kone, pitää pärjätä näillä parilla nytten sitten. Meillä on nyt koulussa meneillään tällänen ryhmissä tehtävä lehtijuttu-projekti mihin siis otetaan kuvat ja kirjotetaan teksti ja paras pääsee sit kai johonki... tai jotain, en oo ihan perillä näistä. Tässä on nyt tälläsiä ns. "preview" kuvia meidän viimeviikkosista kuvauksista.

Kuten huomaate niin postaan näitä vaan kolme; yhteiskuva josta löydyn ite taustalta yhestä ja sit kaks mun lempparikuvaa Sunisasta. Johtuu siitä että toi mun mielestä mun ykskään oma kuva ei onnistunu ollenkaan. :D Ärsyttää kun toinen on noin kuvauksellinen ja sit ite lagin vaa jokaises. :( Postailen mahollisesti kuvia siitä lopullisesta työstä sit joskus. Ehkä. Ja kaikki materiaali mitä mä nyt tuun säätää siihen ite, niinkun kynsitutoriaalit, mä postaan tietty tänne. Katotaan jos saa vähän kivempia kuvia myöhemmissä kuvauksissa.

Valitettavasti en oo ottanu mitään asukuvia tai mitään tän viikon aikana, suurimmaks osaks oon muutenkin istunu kotona kattomassa draamoja ja tuskaillu et tälläsen laiskuuden pitäis iskee vasta syksyllä. Palaillaan seuraavan kerran sit vissiin kynsitutoriaalin merkeis!



Tää on ehdottomasti mun suosikkidraama tällä hetkellä, vaikka siitä on tullu vasta neljä jaksoo. Mut en malta oottaa lisää! Niinku esim. Last Friends ja LIFE, tääkin käsittelee tollasia aiheita mitä ei yleensä normidraamoihin laiteta. Ei ainakaan oo täysin selvää mitä seuraavaks tulee tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti