lauantai 1. toukokuuta 2010

Vappu

lläsenä nörttinä mua saatto eilen bongailla. Ei mitään kauheen ihmeellistä, koska ootin koko viikon mun pakettia ja aattelin käydä kaupungissa kattelemassa juttuja mun asuun samalla kun haen sen, mutta ei sitä sitten vielä tällä viikolla kuulunu. Samasta syystä ei oo tullu tänne kirjoteltua. Olin ite ihan tyytyväinen tohon kokonaisuuteen, varsinkin hiuksiin ja meikkiin, vaikka pari kyseli oonko pukeutunu ollenkaan. Asunto oli pienin koskaa näkemäni ja porukkaa oli käytävään asti, mutta oli kivaa.
Ikävä kyllä mulla ei oo enempää kuvia, koska olin laiska kaivamaan kameraa laukusta jatkuvasti, kun ympärillä pyöri kuitenkin muita kameroita. Katotaan sitten kun niitä jostain suunnasta saa, jos olis vaikka jotain julkasukelposia yksilöitä.

Toinen kiva asia; sain kesätöitä! Oon nyttensitten kesäkuun töissä sairaalassa, tienaan lähelle tonnin eli pääsen tilaa uuden tukan ja kattoo jos löytyy jotain kivaa shopattavaa, suurimman osan kyllä meinasin säästää tulevaisuutta varten, että pääsen karkuun maailmalle tosta koulusta valmistuttuani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti