tiistai 8. kesäkuuta 2010

TRE

I'm back! Tänään piti jo palata arkeen ja tulin just kotiin iltavuorosta, joten jos teksti tökkii niin se johtuu ihan vaan väsymyksestä. Huomisen viiden herätys kuulostaa taas houkuttelevalta. Mut älkää ymmärtäkö väärin, mä tykkään olla töissä; vaikeinta on vaan herääminen, lähteminen ja ne hetket siellä, jollon ei tehä mitään.

Tampereelta mulla ei oo kauheesti kuvia taikka kerrottavaa, kaikessa yksinkertasuudessaan hengattiin vaan perheen kanssa, katottiin leffoja ja syötiin liikaa, mutta materiavarasto sai pientä perheenlisäystä.

Elättelin toivoo siitä, että suomi olis kerrankin vähän vähemmän jäljessä, ja jostain löytyis mun kauan himoitsema can-can hattu, mutta kun ei niin ei. Yllä oleva olkihattu saa siis toimia tuuraajana. Kaupan nimestä mulla ei oo minkäänlaista muistikuvaa, marssin sen verran närkästyneenä tätä ostamaan et ei siinä ehtiny kiinnittää huomiota. Kympin kuitenkin makso.

Lisäks nomination käsikoru, jonka sain isältä "koulunlopettajaislahjaks", vaikka mun opinnot ei suinkaan oo vielä ohi, vaan mulla on vielä vuos jäljellä... mutta ei haittaa! Ite tuskin olisin nomination korua hankkinu, mutta kiva sellanen on omistaa kun kerran lahjaks sain. Ne oli hankkinu valmiiks siihen kolme palaa - kaks rusettia ja E-kirjaimen. Saan kuulemma loput kirjaimet lahjaks seuraavan kerran.

Vikana päivänä ostin kans uudet bikinit, koska oon tietystä syystä saanu tarpeekseni viimevuotisista lappubikineistä. En muistanu ottaa niistä kuvaa, mut ehkä ei tarviikaan.

4 kommenttia:

  1. H&M'ässä myydään can-can hattuja sekä onlyssa ja vero modassa ja sen sellaisissa. Mä oon ainaki törmänny kaikissa noissa kaupoissa can-can hattuihin.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi; noni, oon vaa sokee. :-----D No, ei voi mitää, jää sit saamatta.

    VastaaPoista
  3. Aa voi hitsit 8< mä ostin hömpästä kaks hattua toisessa musta nauha toisessa vaaleanpunainen 8< mut voithan sä ebaysta ettiä tms? ettet kuitenkaan jää ilman.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi; Joo mä vähä kattelin niitä jo, saa nähä jos ehin vielä jonnekki sivistyksen pariin kattoo uudestaa ennenku siirrytään jo eteenpäi. Mut no worries! :---)

    VastaaPoista