maanantai 21. kesäkuuta 2010

weekend's

Ei, ette saa videopostausta vieläkään, en oo saanu aikaseks väsää minkäänlaista, eikä mulla oikeestaan mitään ideaa oo vieläkään. Ehkä mä saan jotain aikaseks viimestään sit kolmen päivän päästä, kun mun työt loppuu. On mulla jotain vanhaa materiaalia, mut nahh... Sen sijaan tänään saatte kuvia viikonlopulta, jollon Jenni, yks mun fav bile-hostess, järjesti viikonlopun yli kestävät partyt.

Saatiin hyviä Japanilaisia ruokia, pääsin ekaa kertaa maistamaan Okonomiyakia ja se oli niin hyvää! Viikonloppuun sisälty kans villiä datausta, sisäisen ernun herättelyä (eli nostalgisten j-bändien kuuntelua ja kattelua) ja Ottolapsi leffa. Sain kans yllätyksekseni cocolulun pompulan tuliaiseks japanista. ( ・∀・)
Oli kivaa, kiitos kaikille paikalla olleille ja erityisesti Jennille!


Siinä kaikki tältä erää, yritän nyt oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni ja saada jonkunlaisen juhlapostauksen aikaan, ennenkun pitää jo väsää seuraava 10 000 kävijän kohdalla. No, ehkä te ette saa sitä täyteen hetkeen, whaddya think? :----D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti