keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

+5000 visitors videopost

Hyvät lukijat, odottaminen on päättynyt. Sain tossa äsken 80 yrityksen jälkeen kuvattua jopa yhden laimeen videon, jossa sain sanottua kaiken, mitä oli tarkotus (jotain parikin kertaa), ja päätin antaa taas periks ja tyytyä siihen, vaikka se ei mikään julkaisuiden helmi ookkaan. Pahoittelen ajottaisia huokauksia ja elämään kyllästynyttä äänensävyä, pistetään sen piikkiin, että kello oli kymmenen illalla ja 79 muuta videota phailas kovasta yrityksestä huolimatta. Tää on eka video minkä postaan tälläseen tarkotukseen, Livejournaliin postasin vaan turhia pätkiä joka oli muuten vaan hauskoja, et sori siitä et en osannu olla yhtään rento ja kuulostan siltä kun yrittäsin pitää jotain mainospuhetta, mut please be nice to me.




Tän videohäsläyksen lisäks mulla oli tänään pari kaveria mun kanssa pelastamassa meidän kaapista löytyneitä sushi-tarpeita vanhentumiselta. Imitoitiin annoying orangea, tehtiin paljon hyvää sushia ja omnomnommattiin kaikki.

10 kommenttia:

  1. ETTÄ OOT SÖPÖIN SENKI PALLERO SÖNKKÖ OIKEESTI ETTÄ MÄ TUUN SINNE KOHTA SÖNKÖTTÄÄ AI ETTÄ MIKS TÄSSÄ ON NÄIN MONTA KERTAA ETTÄ T. MINÄ ELI PARASIHANALUUSERITYHNÖS ASSSSSS LIKE ALWAYS♥ PS IKÄVÄ OIS VÄHÄ

    VastaaPoista
  2. Anonyymi ; MÄ ♥ SUA OIKEESTI! olin iha paniikis et yhy en haluu kattoo mitä ihmiset sanoo mun chatjuontajavideost mut pelastit mut♥♥ tuuks jo tänne tyhnösti?

    VastaaPoista
  3. CHATJUONTAJAVIDEO AHAHA♥ nooo mikää video täs maailmas ei oo täydelline ilman mun loistavaa filmstarkarismaa jos oot huomannu! mut kai tää on iha tyydyttävä ilman mun läsnäolooki..

    ja oikeesti senki tyhnö♥ tuun ja sit esittelen mun oikeet rusketust ja sit noit laikkuporkkanajalkoi ah<3

    VastaaPoista
  4. uuuuuuuu mimimimimiiii laaav yuuu postaus. plus me ei olla vaa jotai randomheppyi jotka tekee sun kaa sushiii <3

    VastaaPoista
  5. tosi puuduttavaa kuunnella sun lötinöitä en kattonu edes loppuun ei vittu.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi; joo huomasin, mitäs jos vaa tehää tää uusiks sit ku oot tekemäs siit parasta? :--------D

    Anonyymi; mii nou juu äär not, mut emt aattelin et ehk haluutte pysyy anonyymein? :C

    Anonyymi; :----------------------------------------------------------------D sitä mäki.

    VastaaPoista
  7. Oi, mun mielestä tää video oli oikein kiva näin ensimmäiseks (?) videopostaukseks!
    Mietin et haluisitko tehä sellasen postauksen, jossa esittelet sun kaikki pukeutumisfavouritet (vaate, laukku, koru jne.)? :--)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi; aaa kiitti♥ && haluaisin! :---D Kuulostaa kivalta.

    VastaaPoista
  9. Kiva ku keksit kaikkee hyviä juttuja tänne blogiis.. itekki tekis mieli tehdä vaikka mitä mut ei oo aikaa eikä motivaatiota. Sun ääni ei kyl kuullostanu yhtään samalta ku muuten :DDD

    VastaaPoista
  10. ja omnom, mä en oo vielä kertaakaa maistanu sushia mut nuo näyttää herkullisilta <3

    VastaaPoista