tiistai 6. heinäkuuta 2010

니가 밉다

Viikonloppu tuli ja meni, nyt on sit yks stressaamisen aihe vähemmän. Oon selittäny tapahtumat mahd. yksityiskohtasesti jo kaikille asiasta kiinnostuneille, niin en jaksa tänne alkaa mitään raporttia väsäämään, kun en ollu mikään ahkera kuvaamaankaan. Mutta jos jotain vielä kiinnostaa, niin saa toki kysyä.

Nää tarttu mukaan eilen kaupungilta. Tiiän, et mulla on noita feikkilaseja liikaa jo, mut oli liian söpöt niin en voinu vastustaa. Ton värisiä myytiin Lontoossa aurinkolaseina, ja mietin jo siellä et olis kivat ton väriset nörelasit. Nyt en osta niitä enää, lupaan.
Sit limited edition hajuvesi, jota jäin ensin miettimään, mut sit mun henk. koht. meikkiguru Anna pisti mut ostaa sen, sain sit kympin alennustaki, jee. Se on aika makee tuoksu, mut me likey.

Tän päivän oon laginu kotona ja yrittäny hankkia työpaikkaa, koska meillä on TOP-jakso heti kesäloman jälkeen taas. Tällä hetkellä näyttää uhkaavasti siltä, että mun vaihtoehdot viivataan kaikki yli ja loppujenlopuks pääsen jonnekin, mikä ei edes kiinnosta, bäww. Olis pitäny ottaa paikkoihin yhteyttä aikasemmin, mut kun oli jo kesätyöt mietittävänä ni koulujutut jäi. Loppuloma taitaa mennä sit sitä stressatessa. Ärsyttävää.

1 kommentti:

  1. mullaki oli tuo hajuvesi joskus ja itse pidin vaikka olikin makee. :)

    VastaaPoista