lauantai 24. heinäkuuta 2010

Loverholic, Robotronic

Anteeeeeeeeeks, blogin puolella ollu hiljasta parisen viikkoa. Ei oo oikein sattunu mitään mainitsemisen arvosta, ja nyt tän viikon mulla oli kavereita käymässä, eikä ollu aikaa tai pahemmin aihettakaan päivittää. Ei oltu kovin kuvauksellisia ja suurin osa ajasta kulu draamojen, leffojen, ruuan ja kaikkien aikojen SHINeen comebackin fanityttöilyn parissa.Mulla on kuitenkin pari pärstäkuvaa edelliseltä viikonlopulta, jollon näin kans tuttuja kauempaa. Äkkäsin uuden lempparihiustyylin ja pari kertaa käytetyn laivastonsinisen mekon pitsikauluksella vaatekaapista.

Toi pidennysten ja oman tukan väriero käy edelleen ainakin mun silmään tosi pahasti, joten oon ajatellu värjääväni hiukset takas ruskeeks ja pidennykset siinä samalla. Toinen syy on se, ettei mun hermot riitä jatkuvaan juurikasvun poisvärjäilyyn tai ton sävyn kanssa tappeluun. Sävyä en oo kyllä vielä päättäny, mutta tykkäsin paljon mun aikasemmasta hiusväristä, että kai jotain siihen suuntaan.


Olin muuten saanu pari uutta lukijaa tän minimuotosen hiatuksen aikana pyöristämään lukijamäärän 30 henkeen, way to go! Kiitos. Yritän nyt jättää tän lahnaamisen ja saada sen aikasemmin kommenteissa toivotun "pukeutumisfavouritet"-postauksen tehtyä joku päivä.


Tässä teille vielä lucifer, vaikkakin vähän myöhässä. Kaikki on varmaan jo ehtiny tätä hehkuttaa, mut ei se mitään - hehkutetaan lisää, on tää sen arvonen kyl.


6 kommenttia:

  1. Moi. Tää teksti on tosi pientä, saisitko sitä mitenkään isommaksi? Sitä on ikävä lukea tämmöisenä :'<

    VastaaPoista
  2. hiiri; Tota suuremmalla tekstillä kirjottaminen ahistaa mua itteeni jostain syystä, joten en voinu tehä työtä käskettyä, mut koita ctrl & plusnäppäin, pitäs zoomaa.
    Yritän vaihtaa selkeempään fonttiin uuden layoutin myötä, oon meinaa saanu kuulla asiasta useemmasta suunnasta.

    VastaaPoista
  3. ALA VARJAA HIUKSIA TAAS! NOI BLONDIT ON AIVAN IHANAT <3 <3 <3

    VastaaPoista
  4. mari; no mutku :C möhh. ärsyttää kun noi on niin erisävyset.

    VastaaPoista
  5. oon itekkin kuunnellu tota shineen uusinta biisiä ja se on niin ihana ja muutenkin shinee on yks ihanimmista bändeistä ikinä ja ne on kaikki niin söpöjäkin <3

    VastaaPoista
  6. Jansku-chan; I approve this message! (・ω・)b

    VastaaPoista