maanantai 12. heinäkuuta 2010

products I'm ♥ing

Tuskanen kuumuus. Tänään päätin et pakko raahautua ulos no-lifettämästä - jaksoin lahnata rannalla tunnin ja takas tullessa olin varma et pyörryn minä hetkenä hyvänsä. Selvisin kuitenki.

Oon jo pidemmän aikaa miettiny tätä postausta ja nyt sain vihdoin aikaseks. Pitää antaa hyvän kiertää, elikkä siis alla pari tuotetta, jotka on saanut mun hyväksynnän ja joita suosittelen, ahoy.

Muistelin kirjottaneeni tosta freemanin kuorintavoiteesta aikasemmin, mutta en ainakaan selatessa löytäny, et en kai mä sitten oo? Joka tapauksessa bongasin tän pari kuukautta sitten alennettuun hintaan ja olin nähny niin monen blogissa juttua, et aattelin ostaa ja kokeilla. Eka mun iho vähä ärty tästä, mutta ei enää. Parasta tässä on ehdottomasti toi tuoksu, tekis mieli syödä sitä.

Toiseks TRESemmén hiusnaamio. En oo koskaan pahemmin kiinnittäny huomioo koko merkkiin, paitsi Lontoossa, jossa löysin kaupasta vaan tresemmen ja elnettin lakkoja. Se lakka ei ollu mulle sopiva, joten mun ensivaikutelma tresemmestä ei ollu mikään paras. Kuulin kuitenkin kehuja kyseisestä naamiosta ja koska se ei ollu hinnalla pilattu (~10€), päätin ostaa ihan vaan kokeilunhalusta. Onneks ostin, 500ml taikamönjää, jokatekee munkin toivonsa menettäneestä reuhkasta ihanan pehmeen ja terveen tuntusen. Putelissa lukee, että sen voi antaa vaikuttaa viitisen minuuttia, mutta ite annan sen olla huoletta vähintään vartin.

Elise approves, jos vakuutin niin hyvä.


Lisäsin muuten tohon sivubanneriin 'currently watching'-kohan, josta voitte stalkata sitten millaset draamat vie suurimman osan mun ajasta atm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti