torstai 1. heinäkuuta 2010

weekend nails

En oo aikasemmin maininnu tästä blogissa, mutta oon nyt parin päivän päästä menossa Haminaan RUK kurssijuhliin. Vaikka en oo vieläkään oikein sisäistäny, miten hienot juhlat ne oikeesti on ja että oon menossa sinne, mun on pitäny alkaa pikkuhiljaa stressaamaan ja miettimään sitä. Tein tänään ostoslistaa, mitä mun pitää vielä hankkia pukua/meikkiä/hiuksia varten ja huomenna aion käydä niitä ostamassa. Pitkästä aikaa oli kans aihetta tehdä kynsillekin jotain kivaa, joten lakkasin ne sitten tänään.

En oo koskaan pahemmin välittäny vihreestä väristä, ellei kyse oo nurmesta tai puista. Tällä kertaa en kuitenkaan löytäny mun mustaa lakkaa, ja mun muuten mustasta puvusta löytyy pari sini-vihreää paljettia, niin päätin sitten tyytyä siihen. Yksinkertaset, mutta kelpaa. Varpaankynnetkin mätsää, koska ajattelin laittaa ne mustat blingiremmikengät, joista löytyy postaus täältä.


Sain tossa yks päivä postissa mun palkkatiedot, et ton verran sieltä sit tuli. Toi on ehkä suurin summa mitä mun tilillä on ikinä ollu! :----D Lievä houkutus rynnätä shoppailemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti