tiistai 17. elokuuta 2010

•Circle lenses•

Laitan nyt näistä pienen jutun, kun kerran otin käyttöön nyt noi toisetkin linssit ja multa kuitenkin kysytään näistä aika paljon IRL. Pähkinänkuoressa circle linssit suurentaa iiristä ja niillä saa silmistä ja kokonaisuudesta söpömmän. Viimeaikoinahan näistä on ollu paljon julkisuudessa, että nää olis erityisen haitallisia silmille, mut siihen en osaa kyl sanoo mitään.

Anyhows, omistan kahdet linssit, jotka oon tilannu täältä. Tilasin ne about vuos sitten ja sen jälkeen nää on vaihtanu layoutin ja kaikki kuvat niin voin olla väärässäkin, mutta mun omat löytyy listasta nimellä hyper size, ainakin ne näyttää samalta. Ensimmäisenä meinasin tilata vaan ruskeet ja se olis ollu siinä, mut kun näin noi mustat niin en osannukaan enää päättää niin tilasin sitten molemmat. Hinta ei oo ollenkaan paha vuoden linsseiks.

Nää ruskeet oli mulla ekan kerran käytössä kesäkuussa, kun luulin hävittäneeni noi toiset. Loppukesän ne loju hyllyllä ja tänä aamuna päätin laittaa ne taas silmiin, ettei jää käyttämättä ja kuivu koteloonsa. Tykkäisin näistä ehkä enemmän, jos näissä olis tummempi reuna.


Mustat, joista ite tykkään enemmän. Voi johtua siitä, että mulla on aina ollu ruskeet piilarit. Tai siitä, että mun oma vihreen-ruskee-sininen-silmänväri näyttää kivemmalta näiden kanssa. Kohta näitä on sit tullu pidettyä se vuosi.


Näin jälkeenpäin kun miettii, niin olis ollu kivat pitkästä aikaa jotkut vihreet tai siniset. Ehkä seuraavaks sitten.


7 kommenttia:

  1. Että tekis itteniki mieli tilata circle lenset, mut jotenki... jotenki ne aina vaan epäilyttää mua. Mut upeiltahan ne näyttää, pakko myöntää! <3

    VastaaPoista
  2. mua kiinnostaa vitusti liikaa millaset piilarit sul on.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi sanoi...
    mua kiinnostaa vitusti liikaa millaset piilarit sul on.

    ^ja muita kiinnostaa vitusti liikaa tää sun mielipide =) otatko huomioon et jotain muuta voi oikeesti kiinnostaakin, ja on kysyny? :D

    VastaaPoista
  4. heippa! osaatko sanoa, kauan sulla kesti saada linssit, ja onko toimitusmaksut kuinka suuret?

    -Emilia

    VastaaPoista
  5. Emilia ; Kauan, mutta mulla oli joku pre-order tsydeemi siinä, en tiiä onko kaikissa. En usko, että on. Olisko joku vähintään kuukaus korkeentaan pari menny. Sen verran kuitenkin et ehin unohtaa tilanneeni ne :----D
    Valitettavasti en muista hintoja yhtään, mutta sivuilta löyty tälläi

    For EUROPE / NORTH AMERICA & US POSSESIONS
    $7.00 per pair
    $8.00 for 2 pairs
    $12.00 for 3 to 6 pairs
    $19.00 for 7 to 11 pairs
    $33.00 for 12 to 25 pairs
    $48.00 for 26 to 37 pairs
    $61.00 for 38 to 50 pairs

    VastaaPoista
  6. Selvä pyy, kiitän! :)

    -Emilia

    VastaaPoista