keskiviikko 18. elokuuta 2010

Feeling as giddy as a child on Christmas morning.

Mulla on ihan oikeesti jotain piileviä selvännäkijänkykyjä. Töistä kotiin tullessa huokailin mun rikkinäistä iPodia ja mietin koskahan se mun uus kotiutuu jenkeistä. Kotiin päästyäni pistin läppärin laukusta paikalleen ja olin menossa ottamaan piilareita pois, kun tajusin et mun sängyllä oli iso paketti.Mun oli tarkotus kuvaa sellai hieno kuvasarja ku avaan sen, mut sit se unohtu kun sain vähän kurkattua. Sillon vasta tuli mieleen et niin tosiaan, tää paketti on aika iso kahelle iPodille.


Ihana ;___; Olin ite jo päättäny selvitä elämästä ilman cancanhattua ja paria muuta ihanaa villitystä joiden hankkimisessa en oo edistyny. Voisin vaikka mennä huomenna töihin kävellen ihan vaan et saan laittaa tän päähän ja olla maailman ilosin pikkusisko. Tuutte varmaan näkemään tota 24/7 vielä sen aikaa kun säät suosii.


Se on mun uus bebe sit. Keltanen, koska edellinen oli pinkki, violetti näytti liian siniseltä ja muut sävyt nyt ei vaan ollu mua. Tääkin on kyllä paljon tummempi kun miltä se näytti kuvissa, mutta ihan kiva silti. Pelottaa koskee siihen, kun kohta se on täynnä sormenjälkiä. Nano on kehittyny paljon 2nd generationista, nauroin ihan makeesti kun tajusin ton kameran ja askelmittarin.

2 kommenttia: