sunnuntai 8. elokuuta 2010

request: my favourite items


Anonyymi sanoi...
Oi, mun mielestä tää video oli oikein kiva näin ensimmäiseks (?) videopostaukseks!
Mietin et haluisitko tehä sellasen postauksen, jossa esittelet sun kaikki pukeutumisfavouritet (vaate, laukku, koru jne.)? :--)

,näin ollen pääsen toteuttamaan toista toivottua postausta! Nyt oon sit taas ilman sen kummepia postausideoita, et jos on ehdotuksia niin sellaset on todellakin tervetulleita.


Koruista ehdottomasti mun ensimmäinen ja vielä toistaiseks ainut VW. Joskus ekaa kertaa kun kävin näitä Lontoossa kattomassa ja olisin voinu ostaa, niillä oli vaan yks jäljellä vitriinissä, johon ei ollu avainta. Lähin Lontoosta ilman westwoodia ja aattelin etten tuu koskaan sellasta saamaan kuitenkaan. Pari kuukautta sen jälkeen tää tuli postissa lahjana mun äitiltä ja siskolta, joten tällä on vissiin suurin tunnearvo kaikista mun omistamista koruista.

Lempparilaukkuna toimii pikkunen ruskee Friis&Co.n laukku, jonka ostin viime talvena Prahasta. Mahtuu tonne kaikki koulujutut just ja just, mutta liian painavana sitä on tuskasta kantaa. Alkaa siinä jo näkyä liiallisen käytön jälkiä, ainakin toinen sanka alkaa hajoomaan, as you can see.


Paidoista tää tuli ekana mun mieleen. Oon ostanu suurimman osan mun lempivaatteista sekuntia kauempaa miettimättä, niinkun kävi tänkin kohalla. Onhan se aika teltta ja inhottava tunkee toi liian pitkä helma talvisin takin sisään, mutta toi on niin mukava. Mikään ei oo ahistavampaa kun liian pienet/tiukat paidat ja tää onkin sellasen täydellinen vastakohta.


Ennen mulle oli ihan sama mistä farkkuni hankin, mut nyt haluan ne mieluiten bluenotchilta. Kyseiset yksilöt alkaa näyttää siltä et on tullu pidettyä, mut onneks kaapissa on vielä toiset. Ootan silti kauhulla sitä päivää kun nää sanoo ittensä irti, on nimittäin ollu fav farkut of all time.

Siinä oli nyt muutama joita keksin. Vaikeuksia tää tuotti sen takia, että pukeutumislempparit mun omalla kohalla vaihtuu kausittain, mutta yritin koota tähän sellasia jotka on ollu vähintään viimesen vuoden ajan käytössä ahkerasti vuodenajasta riippumatta.


Ennenkun hakkaatte mut taas ton päitiystauon takia, kerron lyhyesti syyn siihen; mun kesäloma on siis periaatteessa jo vietetty, mutta meillä on eka jakso työssäoppimista, enkä oo saanu vieläkään työpaikkaa. Oon nyt sen takia menettäny mun syysloman lähes kokonaan ja jos ei ala töitä löytymään niin lähtee loputkin lomat tai vaihtoehtoisesti valmistuminen myöhästyy. Näin ollen oon nyt yrittäny ettiä töitä ja blogi on ollu huolenaiheista toisena. Sukkaa, mutta ei voi mitään.

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ^^!

    Ps. toivottavasti löydät jonkun työn! :o

    VastaaPoista
  2. TANJAU; Kiitti, kiva kun kelpaa, aattelin et tosta tuli vähän tylsä kun mun lempparit on kuitenkin noin tavallisia :----D
    && Toivottavasti D:

    VastaaPoista
  3. Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

    VastaaPoista