lauantai 4. syyskuuta 2010

back to brunette

Tää merkintä tulee viikon myöhässä, koska mulla ei vaan oo ollu muuta kirjotettavaa kun 'olin töissä. tulin kotiin.'. Valitettavasti mun ulkonen kovalevy, joka sisälsi mm. kaikki kuvat, pasahti tässä hajalle yks päivä (oonko oikeesti ainut jonka käsissä nykyelektroniikka ei kestä ollenkaa?). Mulla ei siis oo muita julkaisukelpoisia kuvia näistä hiuksista, kun tää yks minkä oon lisänny facebookiin viikko sitten.
Väri oli nimeltään golden nougat / vaaleanruskea kulta, mut kuten huomaatte niin toi on tummanruskee. Tossa kuvassa niihin käy vielä valo niin se näyttää vaaleelta, mut siis koko päässä väri on sama kun pidennyksissä.




Tällä viikolla alko Playful Kiss, jota oon oottanu siitä asti, kun kuulin et Kim Hyun Joong näyttelee siinä, jota sit taas ootin siitä asti kun sain katottua Boys Over Flowersin loppuun. Ekaan ja tokaan jaksoon tuli subit tosi nopeesti ja sain alotettua sen eilen. Ekat kymmenen minuuttia sai mut kirjaimellisesti menemään 'wait...what?', mut se on hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti