torstai 9. syyskuuta 2010

난 바빠

Mulla oli mielikuva et en oo oikeesti päivittäny tänne tyyliin kuukauteen, mut ei tässä ookkaa menny kun viis päivää. Kai mulla sit vaan on tällä hetkellä niin tuhottoman tylsä elämänvaihe et aika matelee. Tylsä ja uuvuttava, en jaksa koskaan ees laittaa hiuksia muuten kun ilman pidennyksiä hätänutturalle. Saati sit meikkiä pohjaa, ylärajausta ja ripsaria lukuunottamatta - oon siis ollu kovin hehkee viimesen viikon ajan = ei kamerahuorausta.

Oon monena päivänä yrittäny piristää tylsää arkeeni ja käyny kattomassa jos löytyis jotain heräteostettavaa, eikä tietenkään oo tullu vastaan mitään mitä voisin pitää. Tänään bongasin kyllä ihan kivan pipon, joka jäi kahenkymmenen euron hintansa takia kauppaan. Mut oli mulla jotain perustarpeita ostettavana.

Kiharasuihke, koska edellinen loppu jo joskus kesällä ja kiharat ei taho pysyä ilman, Sain metsästää tätä kolmesta eri kaupasta ennen kun löyty, ehin jo säikähtää et sitä ei myydä enää ollenkaa.
Ja tekoripset, jotka ostin viimeviikolla. Oon ettiny tälläsiä pidemmän aikaa ja ainoot tän tyyliset oli ne jossa on niitä tyhmiä vaaleenpunasia blingejä. Nyt sit vihdoin löyty eikä maksanu kun alle vitosen, olisko ollu kolme tai neljä euroo.


Tänään vihdoin julkastiin To Anyone, eli 2NE1nin eka täys albumi, woooo!



Aika perus 2NE1 koko albumi, mut hyvä silti. Clap Your Hands ↑ ei oo mun suosikki, mut laitoin sen nyt tähän silti kun se on ainoo official mikä tuubista löytyy ja ne muut häviää sieltä aika pikaseen by YG.

2 kommenttia:

  1. Aaa mäkin haluan nuo tuollaiset ripset. >:O Mä olen käyttänyt aikaisemmin niitä, joissa on ne vaaleenpunaset jalokivet ja ärsytti nyppiä niitä kiviä pois, että saisi kivat ripset arkikäyttöön. D:

    VastaaPoista
  2. Nora; Mullakin oli ne yksilöt joskus jernu-aikoina, sillon kun ei ollu mitään väliä oliko eripari sukat tai randomeja strasseja tekoripsissä :---D
    Noi löytyy seppälästä kans, et off you go!

    VastaaPoista