torstai 16. syyskuuta 2010

curly bob ★

Edistystä elämässä. Mun kalenteriin on tullu tällä viikolla muutakin tekstiä, kun että missä jaksoissa oon menossa draamoissa, ja mun päiviin on mahtunu muutakin kun pelkkä lagaaminen läppärin kanssa sängyllä töiden jälkeen. Eilen mulla oli ensimmäinen Kiinan kielen tunti ja nyt meen sinne solmimaan kieltäni ja sekottamaan päätäni joka keskiviikko joulukuuhun asti. Vaikuttaa aika tuskasen vaikeelta, mut ehkä se siitä.

Oon jaksanu aamusinkin herää sillon kun pitää ja ehtiny laittautua kunnolla. Eilen kokeilin väsätä bobia ja kerrankin onnistu ihan kivasti, vaikka se ei ottanut taas ollenkaan pysyäkseen kun astu ovesta ulos. Voiskohan se johtua siitä, ettei mulla oo käytössä niitä schwarzkopfin superhiuslakkoja enää?

Välistä löytyy mun vanhat pidennykset, jotka on pari astetta mun nykyistä hiusten väriä vaaleemmat. Jos mun hiukset sais noin luonnostaan, niin pärjäisin ihan hyvin ilman mitään pidennyksiä, mut mulla on niin ohuet hiukset ettei niistä mitään saa.

Loikoilun sijaan mun illat kuluu kauneudenhoidon parissa, yritän mm. vähentää tätä mun hiusten kulutusta ja kiinnittää enemmän huomiota ihooni, ennenkun alan näyttää ihan nuutuneelta. Kohta olis tarkotus tehdä jotain kivaa kynsille huomista varten, josta (toivottavasti) kirjotan tänne sit myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti