lauantai 18. syyskuuta 2010

Party + London souvenirs⌒☆

Juhlistettiin eilen valmistujaisia, kun meidän perheen nerosta tuli rakennustekniikan diplomi-insinööri. Aika perus kestit oli, mutta oli kivaa. Olin kyllä valvonu turhan kauan edellisenä yönä, niin olin vähän väsy, mutta ei haitannu.

Noi edustuskuvat on aina niin awkward. Ja tosiaan en oo noin pitkä, kengissä on n. 8 sentin korot jonka lisäks seison vielä varpaillani jostain syystä.. pelkäsin varmaan näyttäväni liian lyhyeltä, mut päinvastoin.

Samalla sain myös tuliaisia mun isältä ja toiselta veljeltä, jotka kävi mun siskon luona Lontoossa viikko sitten. Muistatte varmaan tän merkinnän missä mainitsin 'pari muuta ihanaa villitystä joiden hankkimisessa en oo edistyny' joita ilman olin päättäny elää? Näihin muutamiin lukeutu denim paita/mekko/paitamekko, jollasia on näkyny kaikkialla viimeaikoina.

Tadah!♥ Denim paitamekko UNIQLOlta, joka on yks mun lempparimerkkejä. Tän taskun napista roikku rusettipompula, josta en muistanu ottaa kuvaa, mut ehkä tuutte näkee sen joskus, ja japanilaisia herkkuja, joita mun sisko hankki yhtä mun projektia varten. Tänään selvis, että niiden mukana oli tullu kans mun super sweet 18 -lahja, mut sitä ei tietenkään kuulunu vielä. Kahen kuukauden päästä sit.

1 kommentti:

  1. Tittirii tättärää söpö nainen sut on nakitettu! http://hamparade.blogspot.com/2010/09/were-soaked-in-oxygen.html <---- Tuolta löytyy olematon ohjeistus ja näin!

    Täydellinen tukka tuossa alimmassa kuvassa. ;___; Mullekin semmoi. <3

    VastaaPoista