torstai 30. syyskuuta 2010

seitsemänseitsemänseitsemän...

Jei sain tälläsen tehtäväkseni Noralta. Oon nyt pari viikkoo vaan yrittäny keksiä tähän faktoja, et sen takia kesti postaaminen. Että jos vaikutti siltä, etten koskaan tuu tekemään tätä, niin VÄÄRIN, tää oli mun mielessä 24/7. Ainakin melkein.

Elikkä seittemän faktaa ja seittemän tagia, joita ette kyllä saa, koska mulla ei oo mitään hajua ketkä tän olis jo tehny ja ketkä olis tekemättä. Mut faktoja saatte:


1. Oon joskus vannonu, etten ikinä tuu juomaan kahvia - hups vaan, viimesen vuoden aikana oon rakastunu cafe mochaan. Jääkahvikin menee. Mut normi kahvi mustana tai pelkällä maidolla&sokerilla ... yäk.

2. En tykkää opiskella, koska en osaa. En oo löytäny itelleni sellasta toimivaa tapaa opiskella (joskus ala- ja yläasteella tein kyllä niin et luin koealueen nauhalle ja kuuntelin sit sitä .. ei toiminu), MUTTA tykkään kielistä. Oon opiskellu enkkua ekaluokalta asti, ruotsia kuus vuotta (osaan sanoo jag är en fisk), oon käyny japanin kurssin ja opiskellu sitä itsenäisesti, (mut en kauheen mielellään käytä sitä kun tuntuu et phailaan niin pahasti). Sit draamoja kattoes ja musiikkia kuunnelles oppii. ATM opiskelen kiinaa, joka on muuten jees mut kaikki se ääntäminen on pain in the butt.

3. Sen kyl huomaa mulla ihan perus puheessa, kun tungen enkkua sinne ja jotain muuta tänne, koska jotkut asiat vaa kuulostaa tyhmiltä suomeks ja eka tulee mieleen enkun kielinen sana. Yks tälläsen on esim 'awkward', kuin sen muka sanoo suomeks? Pari kertaa oon myös huomannu sanovani vahingossa 'miks' sijaan 'wae'. Enkä sano 'hei' vaan 'ya' ... :-----) etc. Joskus on niitäkin päiviä kun tekis mieli puhuu pelkkää enkkuu, sit angstaan kun kukaan ei puhu mun kaa.

4. Mulla on tällä hetkellä menossa sellanen.. hius-angsti vaihe. Yritän kasvattaa sitä ja oon jättäny kihartamisen/suoristamisen/pidennykset vaan erikoistilaisuuksiin, et yleensä vaan heitän hiukset aamulla surkeelle nutturalle ja se on siinä. Siks täälläkin on ollu vähän hiljasta, kun ei tuu otettua kuvia mitä postaa.

5. Mä aina haluun alkaa harrastaa/opettelee jotai ja oon ihan innoissani, sit vähän ajan päästä en jaksa enää. Mulla ei oo esim. mitään kummempia harrastusta, koska en oo jaksanu kahta vuotta kauempaa mitään mitä oon kokeillu. Oon tähän asti käyny soittamassa kitaraa, judossa, tanssissa, jossain yleisurheilujutussa... etc. Pari viikkoo sit olin alottamassa neuloo itelleni pipoo kun mistään ei löydy oikeenlaista. Se jäi sit siihen kun meillä ei ollu oikeenlaisia puikkoja enkä viittiny ostaa. Sitä ennen meinasin alkaa taas soittaa kitaraa... se jäi siihen kun en haluu luopuu mun kynsistä. Sitä ennen meinasin alkaa opettelemaan tansseja, mutta oon niin kömpelö ja rytmitajuton et ei siitä mitään tullu :D


Täs vaihees multa loppu faktat kesken ja pyysin apuu Satulta

6. "oot LIIAN AAMU UNINEN." Nii oon kyllä oikeesti. Oon aina se joka herää viimesenä ja yritän aina saaha sen viiskymmentä minuuttia lisää aikaa nukkuu. Jos mua yrittää herättää ni mä vaa mumisen ja jatkan nukkumista. Ja sit kun herään nii silti en kommunikoi, vaan jumitan sen pari tuntii ennenku alan oikeesti herää kunnolla. Sit nukun vielä ihan ihme asennoissa.

7. "oot piilonero. se tulee esiin sillo ko et yritä olla fiksu :-----------------D noku ainaku oot fiksu ni se päättyy siihe et sanot '....no ai' mut sit ko selität jotai randomii ni sit se onki iha fiksuu" tähän en sano ite mitään... mut oli niin ihana et oli pakko :D

2 kommenttia:

  1. Mun jumalainen olemus taas pelasti<3

    Toho enkkujutskaan pakko sanoo et ME PUHUTAA AINA KOULUS ENKKUU. Tai ruotsii tai espanjaa mitä ny jaksaa. Sun täytyy alkaa chattaa munkaa >:)
    Ja toine vielä että oon ikuisesti katkera siitä ko tuli Lucifer MV ja mä kärsin ja sä nukuit. Kuvaan videon ens kerran ko koitan herättää sua, varo vaa<3

    VastaaPoista
  2. stychan; sepäse♥
    ;____; chattaan. puhellaa sit marraskuus kunnes kaikki vihaa.
    MÄ OON SORI, lucifer valvotti mua edeltävänä yönä.

    VastaaPoista