sunnuntai 21. marraskuuta 2010

make-up inspirations

Jos joillekin asti kuului perjantaina kauhee kiljasu, niin pahoittelut, olen syyllinen. Mulle oli nimittäin järjestetty yllätyssynttärit, vaikka mulle sanottiin et katotaan vaan leffa pienellä porukalla. Tultiin vuokraamasta leffaa niin kämppä oli täynnä porukkaa ja nomnomnomeja. Voisin jopa sanoo et oli parhaat synttärit ikinä, et kiitos vielä siitä.
Valitettavasti mulla ei oo vielä kuvia sieltä, et saatte spämmäyksen siitä sit myöhemmin. Mulla on kuitenkin ollu tarkotus tehä tän tapasta postausta jonkin aikaa kun oon taas innostunu meikkamaan muutakin kun pohjan ja pikaset kajaalit/ripsarit.

Elikkä siis muutamia meikkejä mistä oon innostunu viimeaikoina.



Ihan täysin samanlainenhan tää ei siis oo, eikä oo tarkotuskaan. Toi on kuitenkin monolid-meikki niin en edes sais samanlaista vaikka haluisinkin.. Mut anyhow toi silmäkulma näytti niin kivalle et halusin kokeilla sitä ja värin lisäämiseks lisäsin sit värillisen eyelinerin ja glitteriä. Oon kokeillu tätä jo eri väreillä mun tää pinkki on ainut mistä mulla on noinkin selvä kuva. Toivottavasti hahmotatte sen kuitenkin.



Krystal on f(x)'s NU ABO

Nää mulla oli sit just perjantaina, ja ainakin omasta mielestä onnistu ihan hyvin. Toi alarajaus ei kyllä tahtonu pysyä, kuten kuvasta näkyy.



Yritän nyt seuraavalla viikolla saaha niitä synttärikuvia tänne, ja mulla on parit kynnetkin mitä en oo päässy vielä tänne esittelemään, et nyt ei ainakaan vähään aikaan pitäs olla päivitystaukoa sen takia ettei oo postattavaa.

7 kommenttia:

  1. Näyttää ihanalta noi meikit sun silmissä!! <3__<3

    VastaaPoista
  2. meikkitutoo~? 8D aivan ihanat meikit <3

    VastaaPoista
  3. SAMAA SANON ELMURISENI. meikkituto :) <3 täydellisiä ovat kyllä. oho unohin kirjautuu. no tiiät kuitenki kuka oon :D

    VastaaPoista
  4. ewerty_ ; kiitos ;___;♥

    Jaruto ; aa kiitti! :D
    Uu voisin vaikka tehäki tutoriaalin, olisko joku tietty meikki mistä pitäs tehä?

    Anonyymi ; ♥ ;___; kiitosss.
    ↑ tutosta sama kysymys kun edellisessä vastauksessa :p

    VastaaPoista
  5. don't understand what you wrote, but love the inspired makeup looks (:

    VastaaPoista
  6. Frances; aw, thank you ^^

    alina; kiitts! :D

    VastaaPoista