tiistai 15. helmikuuta 2011

shoes shoes shoes

Oon vihdoin saanu mun päättötyön kunnolla alkuun, pidettiin lauantaina ekat kuvaukset mun kahen mallin kanssa ja oli oikein kivaa. Tulevina kahtena viikkona sit lisää, kun mun kauempana asuvat kaunottaret raahautuu tänne. Nyt pitää skarpata ettei tarvii Varkauteen jäähä enää tän kevään jälkeen jumiin. Ollaan nyt koulussa muutaman kuukauden ajan väsätty näyttelyä, jonka avajaiset oli eilen. Sinne meni mun ystävänpäivä, mutta eipä tuo kovin erikoiselta tuntunut muutenkaan.

Tän näkösenä siellä juhlin (= juoksin ympäriinsä ja katoin kun muut söi kakkua). Koko asusta tai itse tilaisuudesta en tajunnu ottaa ollenkaan kuvia, mutta pukeuduin aika yksinkertasesti; mustat saappaat, mustat farkut, valkonen paita ja musta liivi. Liiviin kiinnitin vielä ton rotan, ettei olis niin tylsä ja ees jollain tapaa erottuis joukosta. Piilevillä selvännäkijäkyvyilläni nimittäin aavistin, ettei kyseinen asu ole kovinkaan uniikki vaan joku muukin laittaa samanlaisen. Oikeassa olin. Kaulassa roikku Vivienne Westwood, hiukset oli kiharalla, silmämeikki taas kerran ruskea ja päätin sit kokeilla noita jouluna saatuja ripsiäkin, hyvät on.

Mä oon tässä pitkän aikaa potenut korkokenkäikävää, kun korottomilla kengillä tuntee välillä olevansa niin lyhyt ja tönkkö. Avokkaat ei kuitenkaan tässä -30°C säässä paljoo lohduta, joten päätin että on aika adoptoida uusi pari kenkäkokoelmaan. Syksymmällä löysin ihan kivat, mutta makso liikaa niin en koskaan kehdannu ostaa, ei ne kauaa siellä kaupassa edes ollut saatavilla kun muutkin tykkäs näemmä. Myöhemmin näin yhen tosi epäilyttävän näkösen kaupan näyteikkunassa ihan perus nilkkurit, makso vaan kakskymppiä. Menin tänään kattoo niitä tarkemmin, ja se korko olikin liian tappo mulle.
Mutta aleksi13, kengät joita kuolasin pari kuukautta aikasemmin, -30% alennus ja se oli siinä, nyt on uudet bebet eteisessä odottamassa ulospääsyä.

2 kommenttia:

  1. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ARVAA OLIKS 99% SAMANLAISET MUN TÄN TALVEN ZARAN UNELMAKENGÄT JOITA EN SIT KOSKAA SAANU FUUUUUUUUU

    t. oma raivottares

    VastaaPoista
  2. Anonyymi / rakas personal raivotar; Sorryyyyyy .. ;____;

    VastaaPoista