torstai 15. syyskuuta 2011

school, school, iPhone, school...

Maanantaina oli mun eka päivä töissä, käyn hoitamassa kolme tuntia kolmena iltana, ja tarvittaessa muulloinkin, 21 kuukautista pientä intialaispoikaa kaheksan punnan tuntipalkalla. Ihan hyvä ottaen huomioon sen, ettei mulla ole koulutusta eikä kokemustakaan juuri miksikään. Lapset on kyllä kivoja, ei siinä mitään. Ja se on ihan mukavaa hommaa, kunhan sillä ei ole samanlainen 'nonononono'-päivä kun sillä oli nyt keskiviikkona, kun se ei antanu mun tehä mitään.
Tänään lähti koulukin ihan oikeasti käyntiin, saatiin työasut, lokerot ja sinne vähän täytettä, tosin vaan hiustarvikkeet.

Tälläsellä vaatetuksella sit mennään kaks päivää viikosta. Housut sattu liian isoiks, pitää ne vielä yrittää vaihtaa.

Sarjassamme blogihistorian surkeimmat kuvat, mutta en halunnu et ihmiset pitää mua liian outona, kun kuvaan lokeroo..
Tosta näkee tosi huonosti mitä se sisältää, mutta meille esiteltiin noi tavarat ihan pikasesti, sit meidän juosta hakee lokeron avain ja purkaa ne sinne. Saatiin kuitenkin kaks rumaa ja pelottavaa irtopäätä, pidikkeet niille, Hair&Make-up-kirja, läjä pinnejä ja hiuslenkkejä, vissii joku 'lainerauta', harja ja kampoja, niitä kiharapötköjä (??) ja nutturadonitsiasia. Termit hallussa, aye.
Käytiin läpi lisää työturvallisuusasiaa ja kotitehtäväksi kasata tiivistelmä siitä. Mielenkiintosta, mutta noh, kyllä se tästä vielä stressiks muuttuu.
Lopuks esittelyssä uusi ystävä, josta mainitsin jo otsikossa ja joka asukuvassakin vilahtaa:

Mulla on nyt oma iPhone! Isosisko sai synttäreiks iPhone nelosen niin se lahjotti mulle tän vanhan. Nelonen on ehkä tehokkaampi tms, mut musta tää on kivemman muotonen. Ja on tää ny ihan luksus mulle kun oon viimeset vuodet selvinny liukuläppäpuhelimella. Halusin kyllä aina valkosen, mutta ei tääkään oo ollenkaan paha, kun kerran ilmaseks sain.

2 kommenttia:

  1. horrayyyy uusi puhelin. ps. teidän työasut on paljon siistimmät kun meidän! meillä on koko valkoinen työasu :<

    VastaaPoista
  2. Anonyymi; Kieltämättä oon ilonen et se on musta, valkonen kun lisää ainakin mulle sen +20 kiloo.

    VastaaPoista