sunnuntai 9. lokakuuta 2011

40's

Pitkästä aikaa naamakuvaa ja meikkiä täälläpäin!
Yks mun suurimmista ongelmista koulussa on se, että aikaa on rajoitetusti. Neljä tuntia joista puolet on yleensä pelkkää teoriaa ja loppupuolisko tekemistä. Yleensä me vielä työskennelään pareittan, eli siitäkin vielä lähtee paljon aikaa pois, varsinkin jos parisi ei ota huomioon, että sinunkin pitäisi ehtiä tehdä. Mun tähänastiset työt on sit ollu joko 1. hutaistuja; puolet jutuista unohtuu, ei näytä hyvälle enkä ole tyytyväinen tai 2. jäänyt pahasti kesken. Se on tosi raivostuttavaa, joten oon tehny sitä et raahaan pelottavat nukkepääni ja tarvittavat kamppeet kotiin ja sit harjoittelen rauhassa. Yllätys, yllätys heti sujuu paljon paremmin. Mun työkirja tuleekin sitten täyteen nukkeja ja omaa naamaa.
Nyt perjantaina meidän teemana oli meikissä 1940-luku. Meillä oli vaan tunti aikaa jonkun tietokonekoulutuksen takia, niin saatiin tehdä omaan naamaan. Kerrankin ehdin tehdä loppuun eikä mitään unohtunutkaan, mutta silti halusin tehä sen uudelleen paremmin, ajan kanssa ja korjata ne 'virheet' mistä opettaja mainitsi. Mä en siis oo aikasemmin tutustunu vintagemeikkeihin et jos tää on lähempänä viiskytluvunlopunpuoliväliä tai jotain niin pahoittelut.
Oon aina ollu sitä mieltä et punanen huulipuna ei vaan sovi mulle. Muutenkin toi meikki vanhentaa mua huomattavasti. Muuuutta kyllä se sen yhen päivän naamassa pysy ja olin ihan onneissani kun pitkästä aikaa oli erikoisemmin ja kunnolla laittautunut.
Olin tänään ihmisten ilmoilla ja mua huvitti, kun kaikkien reaktiot mun opintoihin oli aina 'siistiä!', 'niin sä kyllä vähän näytätkin siltä' ja 'mitä meikkivoidetta suosittelet?'.

Käytiin ihastelemassa ruusuja St Luke's Gardenissa hoidokkini kanssa :)

5 kommenttia:

  1. no jos kyseessä on vintagemeikki ni ajattele se vanhemmalta näyttäminen positiivisena... ;D
    mukavaa vaihtelua tuollainen meikki, käytä sitä silloin tällöin niin pidät ihmiset hereillä xD

    VastaaPoista
  2. Toi meikki on tosi siisti ja hyvin tehty ja kieltämättä vois ehkä luulla ton perusteella,et olisit hieman vanhempi,mut ei montaa vuotta vanhempi.Olet tosi taitava tekee meikkejä ja susta tulee varmaan tosi hyvä meikkitaiteilija. Terv.äippä

    VastaaPoista
  3. Siistiä! Siistiä! Siistiä! :D

    ...Niin ja mitä meikkivoidetta suosittelet?

    Oliko koululla muuten kaikki meikit vai pitääkö ne itse hankkia? Ja onko joku merkkimeikki siellä eniten käytössä?

    VastaaPoista
  4. Jaruto; haha joo, sokaisen liian punasella huulipunalla.

    Anonyymi a.k.a. äeteee!; Mä jo mietinki et miksköhän sä et ikinä kommentoi mulle tänne ;__; Kiitos,

    Maiju; En mä osaa suositella oikeen mitään, kun se kuitenkin vaihtelee henkilön ja ihotyypin mukaan se. Eikä mulla oo varaa testailla kovin monia, että osaisin sanoa mitä kannattaa kokeilla. Ja tosiaan moneskohan viikko kun oon vasta aihetta opiskellu...
    Me maksettiin materiaalimaksuja lähemmäs 400 puntaa, mutta nyt vasta saatiin tietää et meidän pakit on vaan peruspakit ja meidän on pakko niitä ite päivitellä ja täyttää -.- Meikkipakissa on meidän opettajan itse valitsemia tuotteita, ne tuli ympäri maailmaa enkä ollu mistään niistä aikasemmin kuullutkaan. Ainut merkki minkä nyt muistan on Kryolan. Mutta joo, esimerkiksi meidän käyttämät meikkivoiteet on meidän opettajan mukaan superhyviä, mutta koko meidän luokka vihaa niitä, kun ne on tosi raskaita ja jää sellanen tahmee iho. Pilasi yhen mun puuterivipankin, typerä tökötti. Muista ei oo vielä oikein minkäänlaisia mielipiteitä, mutta no, uudet tuotteet vaatii aina totuttelua.

    VastaaPoista
  5. olipa kiva ylläri et pitää itse niitä vielä täytellä. O.o
    Jo on ihme tököttiä opettaja sit teille valinnu :D Mitähän myrkkyä lie.

    VastaaPoista