keskiviikko 5. lokakuuta 2011

sieltä ja täältä

Aamu lähti mukavasti käyntiin heittelemällä pinnejä huoneen nurkkiin. Pitänee vissiin harjotella enemmän tota pinnikiharointia bobby-pinneillä...
Aattelin nyt kuitenkin jakaa kuvia mitä oon edellisistä merkinnöistä unohtanu tai mitkä vaihtoehtoisesti nyt ei vaan sovi mihinkään muuhun väliin. Kuvat on otettu ympäri Lontoota, missä kaikkialla nyt oon kuluneen viikon aikana käyny pyörimässä.



Näyteikkunoita Kings Roadilla.


Auto, josta yritin ottaa hyvin huomaamattomasti salakuvaa. Vissiin epäonnistuin, oli nimittäin sen verran tuima tuijotus pelkääjänpaikalta. Tehän ette sitä kuitenkaan nää, kun ajattelin iskeä siihen vähän blurria ettei mua haasteta oikeuteen tai jotain..




Katutaiteilijoita Covent Gardenissa.


"Jack Sparrow", myöskin Covent Gardenista. Tän kohalla kävi aika jännästi kun aattelin et otan siitä vaan kuvan itekseen, mut se raahas mut viereesä ja iski sen kameran jonkun muun käteen. Sit mun kamerasta loppu akku just kun se meinas ottaa sen kuvan. Ja tossa just äsken huomasin et olin ite unohtanu sen päälle ja kuvaa videoo, niin sain siit kaapattua tän sen videon lopusta... siks on niin kovin selvä kuvakin.


Muumeja!


Battersea Park


Ja auringonlasku, taas.


Siinäpä oli muutama, nyt pitää vetästä sushia naamaan ja alkaa valmistautumaan taas töihin, hyvät illanjatkot!

8 kommenttia:

  1. siellä oli sun rakastama lentokoneen vauhtiviiva auringonlaskussa ♥ ihana

    VastaaPoista
  2. Anon; jep! ja lintukin löytyy :D kaikki hienoudet.

    VastaaPoista
  3. toi auringonlaskukuva on kyl hieno :D ja on noi muutkin! ^-^ Jack <3

    VastaaPoista
  4. Vitsi olen tosi kateellinen! Niin hienoja juttuja sielläpäin. Sain sellaisen vaikutelman että viihdyt siellä tosi hyvin, loistavaa! Tekis mieli tulla sinne sun seuraks. :D
    Hyvät illanjatkot sullekki ;)

    VastaaPoista
  5. Maiju; Voi kun pääsisit ees käymään! Olis siistiä :D

    VastaaPoista
  6. olis kivaa! Jos saisin ees töitä niin olis edes mahdollisuuksia! Ja sit mä vaan ihmettelisin kaikkee siel ja oisit sillee joo tääki on niin nähty tai just joo maiju etkö tienny.... :D Mut huippuu se silti tulis olemaan ;)

    VastaaPoista
  7. Maiju; Mä luulin et sulla oli nyt syksyks töitä WL:llä?? Jee keräätte koko luokan kasaa ja tuutte tänne sen joululounaan sijaan >:)

    VastaaPoista
  8. Eipä ole sieltä kuulunu mitään. Olen työnhakijana ja yritän jostain repiä töitä tai työelämänvalmennuksen kautta. Aletaan keräämään pulloja, kilpailutetaan pullomatti :D

    VastaaPoista