maanantai 10. lokakuuta 2011

Vivienne Westwood GOLD LABEL Spring/Summer 2012 favourites

Mä en yleensä seuraa kausimuotia tai muotinäytöksiä, enkä oo koskaan nähny livenä markettien "muoti"näytöstä suurempaa. Mutta nyt kun oon tykänny Vivienne Westwoodin virallisesta sivusta facebookissa, mun seinä täytty viime viikolla tän kyseisen näytöksen kuvista ja videoista. Kuvista jo bongasin pari kivaa vaatetta, mutta nyt päädyin sit kattomaan oheisen videonkin.
En siis lähe tätä sen pahemmin analysoimaan, en kuitenkaan osaa, kunhan vaan tähdennän parit mitkä oli omalla kohalla rakkautta ensisilmäyksellä ja mitkä itselleni kelpuuttaisin. Kulisseista voin kyllä sen verran mainita et tykkään kauheesti, pianomusiikki on kaunista ja kattokruunut ihania.


Oon rakastunu tollasiin huppuihin ja kauluksiin johon hukkuu. Pari päivää sitten töistä tullessa näin yhen tytön päällä samantyylisen hupun omaavan takin ja teki niin mieli mennä ja kysyä mistä se on sen hankkinu. Sit ehkä repiä se sen päältä ja juosta kovasti karkuun. Hillitsin kuitenkin itseni ja jäin itkemään sen perään. Onhan se ehkä vähän hässäkkä, mutta just hyvä jos asu on muuten yksinkertanen, niinkuin tässä.


Samantyylinen edellisen kanssa, hukuttautuimishuppu vaan puuttuu. Onneks löytyy kuitenkin ihana kaulus ja ilmavuus - VWn perusominaisuuksia.


Tästä kokonaisuudesta yläosa. Nään mielessäni miten mieletön mekko toi olis, kun siinä olis vaan joku yksinkertasen alaosa. Ei mitään kermakakkuhääpuvunpuolikasta, sillon siinä saattas olla vähän liikaa. Mut joku lyhyempi rypytetty.. Mä ainakin haluaisin sen. Mutta, en lähe mestaria neuvomaan työssään, se on ihana juuri sellaisena kuin se on.


Vaikka mielelläni ottaisin sitä sun täältä kaikista mahollisista mallistoista, niin yritän silti olla edes vähän realistinen ja ajatella, että pelkästään yksi VW mekko riittäis piristämään vaatekaappia huomattavasti. Ei olis enää ikinä sitä 'millasen mekon voi laittaa päälle' ongelmaa. Vaikka sitä kyllä sanotaan, että samaa mekkoa ei voi käyttää montaa kertaa. Jos se on VW niin kyllä mä ainakin käyttäisin. Mulla ei kyllä varmaan valitettavasti ole sellaisiin varaa pariin miljoonaan vuoteen. Joitakin malliston simppeleitä, mutta silti niin ihania mekkoja:




3 kommenttia:

  1. tuo viimmeisen kuvan harmahtava mekko on kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Maiju; yksi kivoista :----)

    Anon-Anna; SUN TÄYTYY LUODA GOOGLETUNNUS. SANA 'ANONYYMI' AIHEUTTAA MULLE AINA PIENEN SYDÄNKOHTAUKSEN. mut yep yep, kuka ei :p

    VastaaPoista