maanantai 19. maaliskuuta 2012

Beautiful Skin

Kävin tänään pitkästä aikaa nauttimasta aurinkoisesta ulkoilmasta ja keskipäivän liikenneruuhkasta. Kävin Notting Hillissä ja Kensington High Streetillä ostamassa tarpeellista tavaraa ja jotain Suomeen vietävää sekä hypistelemässä ihanaa krääsää mihin ei oo varaa tai tarvetta.
Päivän look. Pitkästä aikaa suorempi tukka, ettei aina näytä ihan samalta näissä blogikuvissa.
Mulla on tänne tulosta saakka ollu metsästyksessä täydelliset ihonhoitotuotteet ja oon lähteny kokeilemaan niitä sarjoittain. Tää tänään mukaan napattu No7 Beautiful Skin -kolmikko on nyt toinen, mitä testaan. Eka tutkiskeltavana oli Nivean Daily Essentials -sarja. Olin aikasemmin käyttäny niiden puhdistusgeeliä ja se oli mun suurin rakkaus, mutta voiteet ei osoittautunu yhtä hyviksi. Nyt en enää ees löydä sitä typerää puhdistusgeeliä mistään, vaikka tänäänkin astelin Bootsiin se mielessäni. Tässä välissä käytin vielä Simple-merkkistä puhdistusgeeliä, mistä en myöskään tykänny. Mun iho alko jostain näistä nyt sitten kapinoimaan näppylöillä ja kuivumalla, joten nyt niiden loppuessa onkin merkin vaihdon paikka.
Mun opiskelijan lompakolle tää on suhteellisen hintava vaihtoehto, mutta Boots tarjoaa maailman hienoimpia alennuksia. Nyt kaikki No7 tuotteet oli kolme kahen hinnalla. Kassasetä kysy vielä, onko mulla alennuskuponkia. Vastasin kieltävästi, mutta kassasetä oli mukava ja sanoi "No, mä laitan sen alennuksen sulle tähän". Siinä lähti hinnasta vielä vitonen. Näille tuli hintaa siis yhteensä £21. En malta oottaa, et pääsen hylkäämään noi Niveanloput matkan varrelle Suomeen ja testailemaan näitä!

Nyt unta ja huomenna pirteänä Englannin luetun ymmärtämisen kokeeseen.

moro.gif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti