torstai 29. maaliskuuta 2012

Good day, Finland.

Ajattelin koota pikaiseen ennen sukuloimista jotain kuvia mitä oon Suomenmaalla ehtiny näppästä eilen postattujen lisäksi. En tiedä millon saan jotain tämän sisältörikkaampaa postattavaa aikaseksi. Mulla on kyllä joitakin mielessäni..

Olin Pääkaupunkiseudulla lauantaista maanantaiaamuun. Ehdin viettää aikaa perheen ja kavereiden seurassa siellä suunnassa. Unohdin aina kameran olemassaolon, kun keskityin vaihtelemaan kuulumisia. En olis muistanu ollenkaan, ellei Anna olis muistuttanu vähän väliä ottaa kuvia meidän ruuista.
 Käytiin Annulin kanssa jakamassa slushie.
Maanantaiaamuna ennen junan lähtöä isä vielä ajelutti mua ympäri Helsinkiä ja pääsin ihastelemaan auringonnousua ja merta.
Liityin myös massaan ja ostin junaan matkalukemiseksi Nälkäpelin, koska toinen sitä varten varattu kirja läheni loppuaan. Tää on mulla vieläkin kesken ja täytyy myöntää, että on ollu mielenkiintonen. Vaikka en voinukkaan ensin lakata ajattelemasta, miten Battle Royalemainen se on. Pitää raahautua leffateatteriin lähipäivinä, kunhan tästä kirjasta nyt selviää ensin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti