lauantai 10. maaliskuuta 2012

Hiushistoriaa II

2009 loppuvuodesta päätin vaihtaa taas kaksiväriseksi, eli oma väri vaihtui ruskeaksi. Vaalensin sitten pari vanhaa pidennystä blondiksi ja iskin niitä halutessani sinne väliin. Nämä mulla kestikin kaauan, ja oli päässä tätä blogiakin aloittaessa. Kävin rankkaa taistelua mielessäni siitä, pidänkö otsatukkaa vai en.
Kesä tuli, pidennykset kuoli ja uudet klipsit ulottukin jo lantioluuhun sitten. Väri vaaleni (taas. Sit voidaan miettiä miks mun hiukset on niin huonossa kunnossa). Aloittelin otsatukan poiskasvatusprosessia.
Kuinka ollakaan juhlin seuraavia synttäreitäni taas brunettena, enkä sen jälkeen oo palannu vaaleeseen enää. Näin mentiin vuosi, tosin pidennykset lyheni, väri haaleni, otsatukka kasvoi pois tieltä ja juurikasvu teki valloituksen.
Seuraavan kerran värjäsin hiukset siskoni häihin viime kesänä. Se oli se paljon hehkuttamani paras kampaamokokemus.Tummanruskea väri, alla oli vähän vaaleampia raitoja, mitkä näky kivasti silloin, kun veti hiukset edestä taakse kiinni. Veljen vaimolta ostin pidennykset ja värjäytin nekin siinä samalla, meni kyllä rahaakin sen verran, että lopputuloksen oli oltava hyvä. Hyvähän se olikin, tän vuodeen alkuun näillä.
Viimeisimpänä, juuri ennen onnettumuuttani Tammikuun lopulla, sisko laittoi mun päähän punertavan tummanruskean värin, mikä mulla on haalistuneena päässä tälläkin hetkellä. Pientä sivuotsarin tynkästä sain myös, vaikka sitä ei juurikaan erota. Mun oli tarkotus saada siskon vanhat pidennykset käyttöön siinä samalla, mutta ne vaan hävis jonnekin. Värjäsin sitten aikasemmat pidennykset, ja kyllä näin on ihan hyvin pärjätty.


Tähän päättyy hiushistoria 2007-2012. Seitsemäntoista hiustyyliä oon tällä välillä käyny läpi. Seuraavia varten mulle on pidennykset ja väriä tulossa postissa. Ajattelin pitää sen yllätyksenä toistaiseksi. Sen verran voin vihjasta, että tästä yksvärisyydestä oon hankkiutumassa taas eroon, hah.

2 kommenttia:

  1. Oli kiva päivitys ja mielenkiintoinen! Kivoja kuvia vuosien varrelta. ;)

    VastaaPoista
  2. Maiju; nii-i, saa huokasta helpotuksesta kun ei oo poistanu vanhoja blogeja, muutenhan mulla ei noinkaan "vanhoja" kuvia ois ku kaikki meni koneiden mukana..

    VastaaPoista