torstai 26. huhtikuuta 2012

Alelöytöjä

Kävin tänään turhan pitkällä lounastauolla kurkkaamassa viereisen ostoskeskuksen tarjontaa. Mulla on viimesen kuukauden ajan pyöriny mielessä tietyt vaatekappaleet, mitä ois mukava omistaa ja löysinkin siitä listasta muutaman - ja vielä new lookin alerekeistä! New look on yks mun lempparikaupoista täällä, lähinnä sen takia et niillä on ihan uskomattoman kivoja ja halpoja kenkiä. Muunmuassa joulun jälkeisistä aleista ostin kolmet ihanat ylikorkeet korkkarit (jotka oon unohtanu jakaa täällä ja nyt oon ehtiny jo lennättäny ne suomeen) yhteensä £30.

Musta kauluspaita, mitä oon etsinytkin. Ainut huono puoli tässä on se, et tää on liian lyhyt esim. tungettavaks housuihin, eikä isompi kokonen ollu yhtään pidempi.

Todella epäedustava kuva puuteripinkistä dip back-hameesta. Oon jo kauan miettiny et mun olis aika opetella tykkäämään maxihameista uudelleen sitten ala-asteen. Tää on sit tällänen mukava välimuoto, mitä oon myös ihastellu. En oo ihan varma oliko tää hitti vai huti hankinta, pitää selvittää.

Kukkapanta, koska se on söpö, sopii uuteen hameeseen ja mulla ei ollu tällästä vielä. Mietin tosin jälkeenpäin, et olis pitäny ottaa joku violetteihin latvoihin sopivampi väri. Pitää vaan opetella käyttämään näiden uusien hiusten kanssa muitakin värejä kun mustaa ja valkosta.

Paljon koruja. Oon kattonu tälläsiä kauluksia piristäviä yksilöitä jo pidemmän aikaa ja nyt sit innostuin ostelemaan, kun oli vaan kaks puntaa kappale.

Mulla olis vielä joululahjaks saatu Westfieldin lahjakortti käyttämättä, kun vaan sattuis sopiva vapaapäivä et pääsis koko päiväks sinne pyörimään rauhassa, jos vaikka löytyis loputkin mielessä pyörineet vaatteet ja asusteet.

2 kommenttia:

  1. Oi toi kukkapanta! Suomesta tommosii ei löydy MISTÄÄN! Täydellisen värinenki vielä <3

    VastaaPoista
  2. ewerty_; noni, arvasin et tuun ikävöimään new lookia kun täältä palaan :D

    VastaaPoista