lauantai 21. huhtikuuta 2012

Pieni askel ihmiskunnalle, suuri askel minulle

Yritän välttää kampauksia, missä kaikki hiukset on kiinni ja takana. Tai vaikka joskus pidänkin, niin silloin vältän kameroita. Aattelen aina et mulla on kamalan iso pää, epätavallisen "ulkoneva naama" ja mun omista ohuista ja lyhyistä hiuksista ei paljoakaan loihdita. Sitten vielä käsi katkes, ettei varmasti jaksais itelleen väsätä kampauksia, jolloin pitäis käsiä pitää kauan ylhäällä. Toinen syy on pidennysten liikakäyttö. Pidennyksiä pitäneet varmaan ymmärtää, kuinka koukuttavia ne on. En usko, että minkäänlaiset pidennykset päivittäin käytettynä on mitenkään erityisen helliä hiuksille, joten oon päättäny edes osittain vieroittua niistä. Ei siis violetteja latvoja tai pitkää, paksua tukkaa tänään. 

Laiskuuttani päätin, etten millään jaksa suoristaa suihkun jälkeistä luonnontaipusaa pörröpäätäni ja mun on jo korkea aika oppia tekemään jonkinlaisia ponihännästä poikkeavia kampauksia itse itselleni. Loppujen lopuks mun letintekoyritykset vei kolme kertaa sen ajan, mitä tuttu ja turvallinen suoristaminen ois vieny. Yksinkertaisesti ranskalainen letti ja loppu käännetty letin sisään piiloon, koska se sojotti kummallisesti. Puolustuksekseni voin sanoa että 1. Ylläripylläri, toinen käsi on katkennut ja jumissa 90° kulmassa. 2. Mulla oli noin tunti aikaa syödä, meikata ja saaha jotain tehtyä hiuksille ennen töihin lähtöä. Mainittakoon tässä vielä, et herään kouluaamuina (työasu valmiina pöydällä, perus ponnari päähän ja vähän jos ollenkaan meikkiä, aamupalaks viiden minuutin mikropuuroa) kaks tuntia ennen bussin lähtöö. 3. Tohon päähän ei oo pistetty minkäänlaisia pörröisyyttä neutralisoivia aineita saati muutakaan, mikä olis auttanu noihin lenteleviin haiveniin. Olis pitäny joo.
Eihän tässäkään tosin oo kaikki hiukset takana, jätin ylikasvaneen sivuotsarin ja jotain haivenia ettei tulis ihan turvaton iso-ohimoinen olo. Mutta ettei kuulosta ihan liian itsesääliltä tämä, niin voin sanoa et olin kaikesta huolimatta ihan tyytyväinen siihen nähden, että käsitin ranskalaisen letin tekniikankin vasta jokunen kuukausi sitten. Pystyin laittaa sotkuisuudenkin jo parin minuutin ulkonaolon jälkeen tuulen piikkiin. Mukavaa vaihtelua ja tuun vielä joskus hamassa tulevaisuudessa oppimaan laittaa omat hiukset siististi letille, uskokaa vaan.
Sunny Hill on yks niitä muutamia kpop ryhmiä minkä uudet julkaisut jaksaa kiinnostaa heti, kun sellanen youtuben tilattuihin ilmestyy. Preview pelästytti, biisi kummastutti ja nyt havahduin klikkaamasta replay-nappia kolmattakymmentä kertaa, woops.

6 kommenttia:

  1. Ihana kampaus, sopii sulle tosi hyvin! :-)

    VastaaPoista
  2. Sä olet kyllä niin loputtoman kaunis. ;___; Not fair. Ja tukkakin on ihana! Jos mun käsi olisi poikki ja semipysyvästi 90 asteen kulmassa, niin mä tuskin pystyisin edes perus ponnaria tekee. :O

    VastaaPoista
  3. Nora; Oonkin näin jälkeenpäin kovin kiitollinen siitä, et fysioterapeutti tuli kiduttamaan mua heti leikkauksen jälkeisenä päivänä. Nyt käsi nousee ja taipuu jo sen verran et saa just ja just kaulakorut kaulaan ja hiukset kiinni :D

    VastaaPoista
  4. arvaa vaan joudutko tekee kaikille kaasoille kampaukset plus meikit? sori vaan, nakki on heitetty ♥

    VastaaPoista