tiistai 17. huhtikuuta 2012

Ruokatauko

Ajattelin tulla ilmottelemaan että elossa ollaan, leikkaukseen en tosin oo vieläkään päässy. Ihme venkslaamista on ollu koko touhu taas, "leikataan, ei leikata, leikataan, no ei leikatakaan..."

Ei mulla mitään kovin kummosta infottavaa ole, tässä viimepäivinä ootellu puheluita sairaalalta ja viettäny aikaa täällä olleen perheen kesken mm. syömällä.
Kanipastaa Jamie Oliverin ravintolassa.
Aitoa colaa. Ostin tänään myös saman merkkistä aitoa limonaadia. Siinä oli joku karmee jälkimaku, muuten hyvää.
Kuivattua mangoa snacksina. Yleensä kun oon ostanu kuivattuja mangoja tai muita hedelmiä, niissä on sellanen ällöttävä sokerikuorrutepinta, mut nää oli ihan 100% pelkkää hedelmää.  Hyvääää! Mutta makso £2,19 yks tollanen 100g pussi.

Tänään pakkailin äidin mukaan Suomeen vietäväksi jotain tavaroita, mitä en täällä enää tarvii. Siinä samalla heitin rähjäsiä parin punnan sisätossuja, käyttämätöntä markettikosmetiikkaa ja kymmeniä ylijääneitä joulukortteja roskiin ja päätin, että tätä ostelua pitää rajottaa. Mulla on enää kolme kuukautta jäljellä ja huolin jo nyt siitä, miten saan kaiken tän roinan Suomeen. Ei enää houkuttelevia, kalliita hajuvesiä, mielenkiintosia kirjoja saati sitten kenkiä, jotka sopis ihanasti mun ikiomaan kenkätelineeseen, joka mulla tulee vielä olemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti